فعال سیاسی بحرینی از وجود طرحي براي قتل حسني مبارك رييس جمهوري مخلوع مصر و عبدالله بن عبدالعزيز پادشاه كنوني عربستان خبر داد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، "قاسم الهاشمي" گفت: اخيرا نشستي ميان سیا، موساد و سازمانهاي جاسوسي عربستان در بحرين به دليل ترس از احتمال خارج شدن اوضاع از كنترل برگزار شد.

وي ادامه داد: از جمله نتايج نشست مي توان به صدور حكم قتل مبارك، امير عبدالله، سوق دادن مصر به سوي جنگ داخلي، افزايش كمك به رژيم آل خليفه در بحرين و رژيم عربستان پس از عبدالله اشاره نمود.

وي خاطر نشان كرد: در اين نشست سه روزه روساي بخش هاي مختلف سازمان هاي جاسوسي آمريكا، انگليس، رژيم صهيونيستي، بحرين و عربستان شركت داشتند كه همچنان در بحرين هستند.

به گفته الهاشمي، منامه به اتاق عمليات سازمان هاي جاسوسي تبديل شده كه از طريق آن، واشنگتن، لندن و رژيم صهيونيستي از نحوه انجام امور آگاه مي شوند.

اين شخصيت بحريني يادآور شد: كشورهاي مزبور از حركت مردمي در مصر و خارج شدن آن از كنترل نگرانند و معتقدند، خروج مصر از سلطه آمريكا و صهيونيستها، رژيم صهيونيستي را به شدت زير فشار قرار مي دهد. 

وي در ادامه، سركوب ملت بحرين توسط رژيم آل خليفه و اشغالگران سعودي و حضور سازمان هاي جاسوسي آمريكا، رژيم صهيونيستي و عربستان در كشورش را محكوم كرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار