مشاوررئيس سازمان و مسئول برگزاري نمايشگاه هاي سازمان جهادکشاورزي آذربايجان شرقي از برگزاري دهمين دوره نمايشگاه بين المللي صنعت دام، طيور،آبزيان و صنايع وابسته تبريز از امروزتا 4 تير ماه سال 1391 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، کريمي امروز در جلسه هماهنگي نهايي دهمين نمايشگاه بين المللي صنعت دام، طيور، آبزيان و صنايع وابسته در تبريز بااشاره به برگزاري شايسته ششمين نمايشگاه بين المللي گل و گياه، ابزارادوات باغباني و تجهيزات گلخانه اي ايران در تبريز در تاريخ 7 - 3 خردادماه 1391 در محل نمايشگاه بين المللي تبريز افزود: دهمين نمايشگاه بين المللي صنعت دام، طيور، آبزيان و صنايع وابسته ايران – تبريز نيز همچون سالهاي گذشته با حضور صنعتگران بخش دام و طيور و آبزيان استان در تاريخ 4- 1 تير ماه 91 در محل سالن پروين اعتصامي اين نمايشگاه برگزار مي شود.

وي هدف از برگزاري اين نمايشگاه را تقويت و توسعه بخش کشاورزي، صنايع و خدمات مرتبط در مرغداري، دامداري و افزايش بهره وري، کاهش ضايعات درفرآيند توليد ، ارتباطات و تعاملات هرچه بيشتر دربخش سرمايه گذاري عنوان كرد.

وي گفت: آذربايجان شرقي از استعدادهاي بالقوه بالايي در اين زمينه برخورداربوده که بعد از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ، در زمينه افزايش کمي و کيفي توليدات دام و طيور به موفقيتهاي ارزنده اي دست يافته است .

کريمي برپايي اين نمايشگاه را ارزيابي دستاوردها و توانمندي ها در حوزه دام ، طيورو آبزيان دانست و نقش توليدات کشاورزي را در اقتصاد کشور بسيارمهم برشمرد و افزود: با حمايت و کمک مديران شرکت هاي داخلي مي توان کيفيت بخشي، و حضور بيشتر آذربايجان شرقي در عرصه هاي جهاني و افزايش توليدات را شاهد بود.

مسئول برگزاري نمايشگاه هاي سازمان جهادکشاورزي استان با بيان اينکه اين نمايشگاه با همکاري سازمان جهاد کشاورزي ، اداره کل دامپزشکي ، نظام دامپزشکي ، کانون هماهنگي دانش و صنعت فرآورده‌هاي لبني تخميري کشور وتشکل هاي صنعت دام و طيور و صنايع وابسته و با حضور بيش از يکصد شرکت داخلي و ده ها شرکت خارجي از کشورهايي همچون ترکيه و هلند در فضايي به مساحت هفت هزار مترمربع برگزار مي شود افزود: با برگزاري دهمين نمايشگاه دام و طيور ، توانمندي‌‏هاي توليدي اين صنعت در معرض ديد توليدکنندگان داخلي و خارجي قرار گرفته وبا امکانات و خدمات موجود در اين صنعت آشنا شده و مي‌‏توانند آنها را در نوسازي واحدهاي خود به ‌‏کار گيرند. دهمين نمايشگاه دام ، طيور، آبزيان و صنايع وابسته تبريز در گروههاي خوراک ، دارو، صنايع لبني ، تجهيزات و خدمات دام و طيور از اول تا چهارم تيرماه از ساعت 16بعدازظهر الي 21:30 شب در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تبريز برگزار شده و بازديد براي عموم مردم آزاد مي باشد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.