معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به منظور تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی ستادی فرهنگی تشکیل شده است.

اشتهاردی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در سال جاری که به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گذاری شده است از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ستادی فرهنگی به منظور تحقق این شعار راه اندازی شده است.
وی در ادامه با اشاره به نقش کار آفرینان در تحقق این امر تصریح کرد: برای استفاده از ظرفیت تمامی کارآفرینان و تحقق شعار سال هم چنین باید اتاق فکری با عضویت تمامی کارآفرینان در استان ها تاسیس شود تا بازوی این وزارتخانه و ستاد مرکزی باشد.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم چنین به برگزاری جشنواره امتنان از کارآفرینان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در جشنواره امسال از کارآفرینان برتر 25 هزار و 279 نفر ثبت نام کرده اند که رکورد جدیدی در این خصوص است.
گفتنی است: برگزاری جشنواره امتنان از کارآفرینان اقدامی مثبت در جهت حمایت از کارآفرینان است.
در ادامه اصباتی مدیر کل بازرسی کار وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه برای اولین بار کتاب پرسش و پاسخ در حوزه بازرسی کار که شامل حوادث ناشی از کار، کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار، کارهای سخت و زیان آور، تدوین و آیین نامه و مقررات عمومی است در چهار فصل تهیه و منتشر شده است اظهار داشت: علاوه بر این کتاب در حوزه اداره کل بازرسی کار دو کتاب تخصصی دیگر شامل مجموعه مقررات کارهای سخت و زیان آور و چشم اندازی به ایمنی و بهداشت کار که برای اولین بار در این مباحث تهیه شده است در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به منظور صیانت از نیروی انسانی و منابع مادی منتشر شده است.
مدیر کل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: کتاب مجموعه مقررات کارهای سخت و زیان آور شامل قوانین و مقررات و دستور العمل کارهای سخت و زیان آور و هم چنین آرای وحدت رویه هیئت عمومی دیوان و عدالت مداری است که با توجه به نیاز جامعه کارگری و کار فرمایی در این خصوص جهت اطلاع رسانی تهیه شده است./ل

برچسب ها: ستاد ، اشتهاردی ، اصباتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار