قائم مقام وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: فروشگاههاي زنجيره اي مهمترين عامل در ايجاد ثبات قيمتي بازار هستند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمد صادق مفتح قائم مقام وزير صنعت، معدن و تجارت گفت : در راس برنامه هاي وزارت صنعت، معدن و تجارت  براي اصلاح نظام توزيع توسعه فروشگاههاي زنجيره اي و مخصوصا زنجيره خرده فروشي است كه مزاحمت براي كار اصناف ايجاد نشود.
مفتح با اشاره به شروع اين حركت در دولت دهم و در وزارت بزرگاني سابق افزود: در همه نظامهاي توزيعي به روز و مدرن فرماندهي قيمت را در بازارفروشگاههاي زنجيره اي بر عهده  مي گيرند و اين حركت در وزارت صنعت ، معدن و تجارت نيز ادامه يافت.
وي تاكيد كرد: يك نظام توزيع به روز به راحتي مي تواند به خط توليد سامان بدهد و اينها كاملا به هم مربوط است وتا زمانيكه يك نظام توزيع به روزنداشته باشيم نمي توانيم متوقع توليد به روز باشيم.
قائم مقام وزير صنعت، معدن و تجارت ، راه حل ايجاد توليد به روز و بهره ور را توسعه فروشگاههاي زنجيره اي دانست و عنوان كرد: با اين راه حل به راحتي مي توانيم بر كيفيت، استاندارد توليد، استاندارد توزيع و نظام توزيع نظارت داشته باشيم و مطمئن باشيم كه با يك بازار آرامي و مطمئني روبرو هستيم وموجها و نوساناتي كه دربازارايجاد مي شود تاثيري نخواهد داشت.
به گفته وي نوسانات بازار هر از گاهي با شايعه ايجاد مي شود و همه ناشي از اين است كه ما يك نظام توزيع خرد و پراكنده داريم و توسعه فروشگاههاي زنجيره اي به عنوان وزنه تعادل نظام خرد جزو محورهاي اصلي برنامه هاي وزارت صنعت، معدن و تجارت است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار