مديرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت :۳ هزار و ۸۰۰ سرویس حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای طی ۲۴ساعت آینده از پایانه مرزی مهران به زائران خدمت رسانی می‌کند.

داریوش باقر جوان، مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی جاده‌ای در پایانه مرزی مهران برای بازگشت زائران آماده باش است،گفت: از ساعت صفر بامداد تاکنون ۱۸۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهری در پایانه مرزی مهران اقدام به جابه جایی زائران به شهرهای مقصد کرده اند.

وی ادامه داد: ۱۸۰۰ دستگاه اتوبوس هم در حال آماده باش برای بازگشت زائران در سکوهای پایانه های مرزی مستقر شده و هیچ مشکلی از لحاظ جابه جایی زائران در پایانه‌های مرزی نداریم.

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری تاکید کرد: زائران نگران  تهیه بلیت نباشند و به راحتی می توانند در همان سکوها اقدام به خرید بلیت برای بازگشت به شهرهای مقصد کنند و تدابیر لازم هم در این زمینه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کمبودی از لحاظ اتوبوس بین شهری نداریم و در حال حاضر اتوبوس های مورد نیاز هم در سایر پایانه های مرزی از جمله شلمچه و چزابه تامین شده است.

خبرنگار: محبوبه کباری

برچسب ها: حمل ونقل ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار