16 هزار اقلام تبلیغاتی طی سه ماهه نخست امسال به سفارتخانه ها و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور ارسال شده است.

لادن جعفری تهرانی، مدیر کل دفتر توسعه گردشگری، بازاریابی و تبلیغات در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این خبر گفت: نظر به اهمیت امر تبلیغات و معرفی ظرفیت های بیشمار گردشگری کشور در ابعاد بین المللی، توجه به تولید و توزیع اقلام تبلیغاتی به عنوان یکی از مهم ترین برنامه ها در دست انجام است.

وی افزود: در این راستا بیش از 16 هزار اقلام تبلیغاتی شامل لوح فشرده، نرم افزار، کتابچه، نقشه، کارت پستال و پوستر طی سه ماه نخست سال جاری به سفارتخانه ها ونمایندگی های ایران در خارج از کشور ارسال شده است تا از طریق این مراکز در اختیار مسافران متقاضی روادید، بازدید کنندگان نمایشگاه های گردشگری، هفته های فرهنگی و شب های ایرانی قرار گیرد.

گفتنی است دفتر توسعه گردشگری، بازاریابی وتبلیغات در تلاش است به منظور پاسخگویی همه جانبه به نیاز تبلیغاتی سفارتخانه ها و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور تولید و توزیع اقلام جدید را در دستور کار قرار دهد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار