فرمانده نیروی انتظامی گفت:امنیت مردم و مسافران را در اجرای طرح تابستانی تامین می کنیم.


به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سردار احمدی مقدم امروز دربوشهر اظهارداشت: طرح تابستانی پلیس از بیست و پنجم خرداد شروع شده و در قالب این طرح امنیت مسافران و مردم را برای گذراندن اوقات فراغت در مکان های تفریحی فراهم می کنیم.

وی مواد مخدر را یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی خواند و افزود:با توجه به این که کشور ما را مناطق نا امن احاطه کرده است دشمنان تلاش می کنند با سازماندهی گروههای تروریستی مواد مخدر، سلاح، مشروبات الکلی و دیگر اقلام فساد آور را به کشور وارد کنند.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد:پلیس برای تحقق پیام نورزی رهبر معظم انقلاب سیاست خود را بهره گیری از تجهیزات تولید داخل را قرار داده طوری که تا دوسال آینده حتی پیچیده ترین تجهیزات الکترونیکی مورد نیاز این نیرو نیز از داخل تامین خواهد شد.

وی درباره قانون کالای همراه ملوان یا ته لنجی گفت:مقررات ته لنجی دارای ایراد است و برای پلیس و گمرک باید بیشتر قابل تشخیص باشد تا در صحنه عمل راحت تر عمل کند ملوانان هم باید به حقوقی که قانون برایشان در نظر گرفته قانع باشند.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد:پلیس مجری قانون است و در مورد کالای همراه ملوان نیز طبق قانون عمل می کند.

بر اساس قانون جدید کالای همراه ملوان مصوب فروردین امسال،هر ملوان می تواند سالانه شش سفر انجام دهد و در هر سفر معادل 40 میلیون ریال کالا بدون عوارض گمرکی وارد کند.

بر اساس این قانون هر ملوان مقادیر مشخصی از 180 نوع قلم کالا را می تواند وارد کند که این موضوع اعتراض هایی را بین ملوانان استان بوشهر به دنبال داشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.