اميرقلعه نوعي سرمربي تيم استقلال اصرار فراواني دارد كه مسئولان اين تيم با شرايط بازيكنان جديد را جذب كنند و مخارج زيادي صرف خريد نفرات جديد نشود.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در حاليكه مجتبي جباري، با شرايط روبرو شده است كه آبي ها خواستار حفظ وي در تيم هستند، اما پيشنهاد مالي كه اين بازيكن ارائه كرده است، نمي تواند وضعيت را به نفع اين بازيكن پيش ببرد و اعضاي تيم استقلال معتقدند كه اگر جباري در خصوص شرايط مالي اش كوتاه نيايد، احتمال ادامه همكاري وجود ندارد.

 سرمربي تيم استقلال به مديريت باشگاه توصيه كرده است كه در مورد قوانين باشگاه و نوع هزينه ها كوتاه نبايد و در اين خصوص به شرايط روبرو شود كه صلا تيم است.

وي تأكيد دارد كه نبايد بخاطر بازيكن خاصي شرايط را تغيير داد و اصول تيمي را زير پا گذاشت، اما مديريت تيم استقلال مدعي است كه وضعيت براي جذب برخي بازيكنان به اين تيم متفاوت است، اميرقلعه نوعي از فتح اله زاده خواسته است در صورتي كه مجتبي جباري روي حرف خود نباشد و شرايط را طوري پيش ببرد كه مغاير با وضعيت تيم نيست.

وي نمي تواند بپذيرد كه اين بازيكن در تيمي مانند استقلال بازي كند و به ميدان برود. وي تأكيد كرده است كه فتح اله زاده نبايد از مواضع باشگاه كوتاه بيايد و جباري را با شرايطي كه مورد نظر اين بازيكن است در تيم حفظ كند.

شايان ذكر است، وي خواستار اين شده است كه مديريت آبي ها در خصوص پيشنهاد جباري كوتاه نيايد و روي حرف خود باشيد./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
قاسم نظری
۱۷:۱۱ ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
به نظرمن استقلال باید به هر صورتی که شده جباری وحیدری را حفظ کند و همچنین مجیدی را هم جذب کنه چون واقعا تیم به این سه بازیکن نیاز مبرمی داره ونبود آنها مثل پارسال به تیم ضربه میزنه
آخرین اخبار