مهم ترين عناوين اخبار اجتماعی باشگاه خبرنگاران كه در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون افتتاح نخستین و تنها باغ گل شهر تهران، شروع آموزش زائران حج تمتع، سازمان تاکسیرانی به دنبال اقتصاد بهتر رانندگان تاکسی است.

این عناوین به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:

معاون استاندار تهران خبر داد:
اجرای طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان

نعمت الله ترکی از اجرای طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تیم‌های بازرسی به خصوص در ماه مبارک رمضان و در طرح ویژه ضیافت اجرا خواهد شد.

مدیر عامل تاکسیرانی قول L90 و مگان را داد
مدیر عامل تاکسیرانی تهران در سی و سومین سالگرد تاسیس تاکسيرانی از نهاد و ارگان های دولتی خواست توجه بیشتری به تاکسیران داشته و قول L90 و مگان را به تاکسیرانان داد.
 
افتتاح نخستین و تنها باغ گل شهر تهران در بوستان پلیس
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 از افتتاح نخستین و تنها باغ گل شهر تهران در بوستان پلیس خبر داد و گفت: این گل باغ ظرفیت بالایی برای گردشگری خواهد بود.
 
مسئول طرح تفصیلی منطقه 7 گفت: وسعت تهران نه تنها افزایش پیدا نخواهد کرد بلکه روند کاهش و ثبت شرایط موجود در نظر گرفته شده است و رشد جمعیتی که برای افق در نظر گرفته شده حدود 5.10 میلیون نفر است.
 
رئیس پلیس فتا گفت: پیرو شکایت یکی از مدیران باشگاههای فرهنگی، ورزشی استان اصفهان مبنی بر انتشار کذب علیه وی مامورین اقدامات خود را آغاز و در نهایت متهم را دستگیر کردند. 
 
وقوع 85 آتش سوزی و 112 حادثه گوناگون دیگر در 24 ساعت گذشته باعث شد دو نفر جان خود را از دست بدهند و 11 نفر دیگر آسیب ببینند.
 
جلسات آموزش پزشکی زائران حج تمتع از روز گذشته در سراسر کشور آغاز شد.
 
نجات سه نوجوان از رودخانه چالوس
عوامل گشت انتظامی مستقر در محور چالوس در دو عملیات نجات طی چند روز گذشته مانع غرق شدن سه نوجوان در رودخانه چالوس شدند.
 
خیابان های حریم فرودگاه مهر آباد سرسبز می شود
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 9 از توسعه فضای سبز در ورودی غربی پایتخت خبر داد و گفت: خیابانهای حریم فرودگاه مهر آباد سرسبز می شود.
 
اصلاحات هندسی در خیابان ولی عصر برای کاهش ترافیک
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 تهران به منظور روان سازی ترافیک مسیر جنوب به شمال خیابان ولی عصر (عج) اقدام به اجرای اصلاح هندسی در تقاطع های این خیابان کرده است.

انفجار ساختمان 4 طبقه در شهرك ولي عصر
انفجار سیلندر گاز مایع در پارکینگ آپارتمان باعث ایجاد آتش سوزی طبقه اول و دوم ساختمان مسکونی در شهرک ولیعصر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار