تصويربرداري فيلم تلويزيوني "آراز "به كارگرداني سينما گنجوي و تهيه كنندگي عباس رافعي در شمال غرب كشور به پايان رسيد.

سينا گنجوي،كارگردان اين فيلم تلويزيوني به خبرنگار بخش راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در اين فيلم تلويزيوني بازيگراني چون رحمان باقريان،امير كمالي،نازنين سلاميان،امير كربلائي زاده به اضافه بازيگران بومي از خطه آذربايجان در اين تله فيلم ايفاي نقش مي‌كنند.
وي اظهار داشت:فيلم تلويزيوني" آراز" با مضمون اجتماعي داستان پسر جواني را روايت مي‌كند كه در اواخر دوره سربازي اش بر اثر يك اشتباهي به وسيله اسلحه خود يك نفر را مصدوم مي‌كند و در اين راستا با اتفاقاتي روبرو شده كه مسائلي برايش رقم مي خورد.
گنجوي كه فيلم هاي كوتاه و مستندي چون «پاي پياده تا افريقاي جنوبي» ، «بدون شرح» ، «پنهان»، «خاك و خون و خورشيد» را در كارنامه هنري خود به عنوان كارگردان به ثبت رسانده افزود:در اين فيلم 90 دقيقه اي مربوط به عشاير است كه به عنوان فلش بك، خاطرات زندگي اين پسر جوان را به تصوير مي‌كشد.
اين كارگردان فيلم آراز را اولين كار بلند خود دانست و بيان كرد:تصويربرداري اين فيلم در آذربايجان اطراف اردبيل،سرعين و دشت مغان توسط دوربين مجيد صباغ بهروز به ثبت رسيده كه تصويربرداري به صورت تك لنز و در فرمت فول اچ دي بوده كه در اين كار از لنزهاي ساميانگ استفاده شده است.
وي كه خود طراحي صحنه و لباس اين پروژه را برعهده دارد،تصريح كرد:فيلم نامه اين اثر به قلم علي اصغري و ‌آزاده احمديان براساس طرحي از مرجان اشرفي زاده نوشته شده و مسعود دليري به عنوان مجري طرح و مدير توليد،حسين رسوليان دستيار كارگردان و برنامه ريز، مسيح سراج مدير صدابرداري،مهرداد قلي پور طراح چهره پردازي و سيد احمد رضائي مدير تداركات اين پروژه تلويزيوني را برعهده دارند./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.