آندرانیک تیموریان هافبک ملی پوش تیم استقلال شرایط مشخصی ندارد و وی پس از اتمام بازی های تیم ملی برای انتخاب تیم آینده اش آماده می شود، این بازیکن قرار است برای مذاکره با چند تیم راهی امارات و قطر شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفته می شود وی یکشنبه راهی قطر و از آنجا به امارات می رود تا وضعیت خود را مورد بررسی قرار دهد و درخصوص آینده اش تصمیم گیری کند. این بازیکن با شرایط خاصی روبروست و قصد ندارد پیشنهادات خارجی اش را به دلایل نامشخص رد کرده و در ایران بماند.

گفتنی است، این بازیکن قرار است در ابتدا با مسئولان تیم برانکو در قطر مذاکراتی را انجام دهد و پس از آن راهی امارات شود و از طریق مدیر برنامه هایش وضعیت را مورد بررسی قرار دهد. این بازیکن با پیشنهاد تمدید قرار داد استقلال روبرو شده است اما هنوز پاسخی به مسئولان این تیم ارائه نکرده است.

بازیکن تیم ملی از فنر باغچه ترکیه نیز پیشنهاد دریافت کرده است و اعلام کرده در صورتی که وضعیت ایده آل باشد به ترکیه می رود و مذاکرات را به صورت شخصی انجام می دهد تا در نهایت بهترین تصمیم را اتخاذ کند.

شایان ذکر است، وی اعلام کرده است که اولویتش با حضور در تیم های خارجی است، اما اگر وضعیت مهیا شد و پیشنهادات مالی تیم های عربی ایده آل نبود و این بازیکن با آبی ها وارد مذاکره می شود. از طرفی وی حضور در پرسپولیس را تکذیب کرده است البته پیشنهاد مسئولان این تیم کاملا ایده آل است اما تیموریان علاقه ای به حضور در جمع قرمزها ندارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار