قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش سایپا از عرضه مدل جدید تیبا از اوایل سال آینده خبر داد و گفت: تندر SR نیز در اواخر نیمه اول سال به بازار می آید

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران فرامرز طاهری تصریح کرد: تیبا هاچ بک از مدل های جدید این خودرو است که در سال 92 به بازار عرضه می شود.

وی در خصوص تغییر قیمت مدل جدید تیبا اظهار داشت : البته تغییر قیمت مدل جدید تیبا بستگی به تغییرات و آپشن ها مختلفی دارد که بر روی این خودرو نصب خواهد شد اما تلاش بر این است که حتی الامکان افزایش قیمتی صورت نگیرد.

طاهری همچنین با توجه به مزیتهای تیبا و افزایش تقاضای بازارنسبت به این محصول گفت: هدف گذاری شرکت بر روی افزایش تیراژ تولید این محصول است تا علاوه بر سایپا کاشان، در خطوط اصلی تولید شرکت نیز تولید شود.

قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش سایپا از عرضه تندر SR ظرف شش ماه اول سال جاری خبر داد و گفت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تندر SR تا پایان شهریور ماه به بازار عرضه خواهد شد.

طاهری همچنین در خصوص قیمت تندرSR گفت : به جهت تغییرات و آپشن های جدیدی که بر روی این محصول نصب شده است ، قیمت آن با محصول قبلی متفاوت بوده و کمی گران تر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار