مدیر گروه برنامه ریزی اخلاق و تربیت معاونت تهذیب حوزه های علمیه با اشاره به وجود کتابخانه تخصصی خانواده از کلیه طلاب و خانواده های حوزوی برای بهره مندی از این کتابخانه دعوت به عمل آورد.

حجت الاسلام علیرضا بهبودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: بیش از یک  هزار جلد کتاب در کتابخانه تخصصی خانواده وجود دارد و این کتابخانه آماده ارائه خدمات فرهنگی به حوزویان و خانواده هایشان بالاخص در فصل تابستان است.
وی با اشاره به وجود کتابهای اخلاقی و تربیتی متنوع در این کتابخانه گفت: کتب مرجع در حوزه خانواده؛ مسائل اخلاقی و تربیتی، موضوعات زناشویی و تخصصی زوجین از جمله کتابهایی است که در کتابخانه معاونت تهذیب به مخاطبان و علاقه مندان ارائه می شود.
حجت الاسلام بهبودی پیرامون استفاده عموم مردم از این کتابخانه گفت: محققینی که دارای شرایط لازم باشند با مراجعه به سایت معاونت تهذیب و کسب اطلاعات می توانند از کتابخانه تخصصی خانواده حوزه های علمیه بهره مند شوند.
*ارائه سی دی های نشست های تربیتی و اخلاقی خانواده
حجت الاسلام بهبودی گفت: نشست های تربیتی و اخلاقی خانواده که در گذشته برگزار شده در قالب سی دی به طلاب و خانواده های حوزوی ارائه می شود.
وی با اشاره به معرفی عناوینی از سی دی های اخلاقی و تربیتی گفت: مدیریت تحصیلی فرزندان،‌ارتباط کلامی همسران، راهکارهای تقویت محبت، مدیریت روابط با خانواده های طلاب از جمله موضوعات سی دی های نشست های اخلاقی معاونت تهذیب حوزه علمیه است که در اختیار طلاب متقاضی با تخفیف ویژه قرار می گیرد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار