دفتر تحکيم وحدت فارس با صدور بيانيه اي عمليات تروريستي در سوريه وسرکوب ملت مظلوم بحرين را محکوم کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه دفتر تحکیم وحدت فارس در محکومیت شدید عملیات تروریستی در سوریه و سرکوب ملّت مظلوم بحرین به شرح زير است:


بسم الله الرحمن ارحيم
مردم بحرين بدون دليل، به دست رژيمي مستبد و ديكتاتور سركوب مي شوند و اعتراض آن ها با خشن ترين وضعيت پاسخ داده مي شود در حالي كه اين مردم خواستار ابتدايي ترين نياز يك كشور مردم سالار هستند.

در بحرين به جاي آن كه به خواست مردم پاسخ داده شود، تلاش مي شود تا موضوعات را به اختلافات مذهبي و بحث شيعه و سني ارتباط دهند و حق مردم را كتمان كنند.

بخشي از بيانات رهبر انقلاب به مناسبت بيست و سومين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) درحرم مطهر بنيانگذار جمهوري اسلامي

مروری تلویحی بر انقلاب کشورهای منطقه نشانگر این موضوع است، که حاکمان همواره سر آشتی ناپذیری با مخالفان خود را داشته اند و با بوجود آوردن فضایی خفقان، دهان منتقدان را به نحوی از انحاء بسته اند. نقطه ابتدایی و محرک انقلاب ها تونس بود،که دیری نپایید  حاکمیت از کشور گریزان شد، حاکمان ستمگر با وجود حمایت های غرب نتوانستند در برابر موج اسلام خواهی مردم ایستادگی کنند.

باسقوط زود هنگام بن علی، موج رعب و وحشت در میان حاکمان دیکتاتور و مستبد کشورهایی نظیر مصر، لیبی، تونس، بحرین و حتی عربستان...به چشم می آمد و آنان با هر وسیله و حربه ای می خواستند مردم را در ترس و یاس و نا امیدی ببرند اما دیگر چه فایده! چرا که موج بیداری اسلامی در سرتاسر این مناطق طنین انداز شده بود و قطعاً در دلهای مردمان آزاده، رسوخ کرده بود.

وقایع تلخی که از جانب حاکمان کشورهای جلاد مآب و دیکتاتوری نظیر مصر و لیبی بر مردمان مظلوم، بی دفاع و خداجو گذشت، سبب شده است، که شاید قاطبه مورخان رغبت نکنند اتفاقات ناگواری که برای مردم از سوی طبقه حاکم بوجود آمد و کرامات انسانی آنان زیر پا گذاشته شد در جای جای تاریخ ثبت کنند چرا که افرادی مانند مبارک، قذافی و... با خوی شیطان صفتانه خود مانند اربابانشان آمریکا و رژیم صهیونیستی با ریختن خون مردمان بی گناه بر کف خیابان ها چهره کاذبانه را کنار زدند و چهره واقعی و خونخوار خود را باری دیگر به جهانیان نشان دادند .

 در آن سوی میدان باید به مردمان آزاده آفرین گفت که با پافشاری  بر خواسته هایشان ، گامهای محکم و استوارشان و با تکیه بر آگاهی و بصیرتشان ذره ای در مقابل ظلم و ظالمین با وجود پرداخت هزینه های گزاف کوتاه نیامدند و سرانجام حاکمانشان را با خفت و ذلت از جایگاهشان پایین کشیدند.

بی تردید مهمترین عامل پیروزی آنها تاسی گرفتن احزاب و رهبران مخالف حاکمیت از رهبری عظیم الشان حضرت امام  خمینی(ره)است.

چندی است كه از بیداری اسلامی برخي از كشورهاي منطقه مي گذرد و در اين ميان مردمان اين مناطق با صبر و تلاش،رشادتها، جانفشاني ها و با تقديم هزارها لاله آغشته به خون عليه رژيم جيره خوارشان به پيروزي دست يافتند و توانستند با از بين بردن ديكتاتوري ها، حق را در سيطره كشور خود قرار دهند.

آري اين چنين است كه تفكرات اسلامي در جهان امروز بروز و ظهور عيان تر و ميدان دارانه تري دارد و تفكرات ضد ارزشهاي اسلام روز به روز رو به افول و زوال است.

قطعاً اينان نام نيكي از خود در جاي جاي تاريخ اسلام و آينده مردمان سرزمينشان برجاي خواهند گذاشت.
با اين وجود هنوز جاي بسي تأسف و دلنگرانيست كه حاكمان مستبد، زورگو و ديكتاتور بحرين به جاي رسيدگي به حقوق اساسي و ابتدايي مردم خود و شنيدن صداي انتقادي آن ها مبنی بر مشروطه شدن حاکمیت، پاسخ آنان را با گلوله جواب ميدهند و آن ها را از حقوق شهروندي ،حقوق تحصيلي و حقوق كار محروم مي كنند.

مدعيان دروغین مبارزه با تروريسم، دفاع از آزادي بيان و انديشه كه شعار هاي حمايت آن ها از حقوق بشر گوش فلك را كر كرده است علناً به خونخواري هاي رژيم آل خليفه چراغ سبز نشان مي دهند و به جاي آنكه به كشتار مردم مظلوم و بي دفاع بحرين اعتراض كنند از عمليات هاي تروريستي در سوريه حمايت مي كنند.

آيا جز اين است كه اين گونه كشورها اهدافشان از بين بردن مسلمانان ناب بحريني، و فتنه انداختن در كشورهايست كه با ايران همسويي دارند؟

 دفتر تحكيم وحدت فارس ضمن حمايت از اصلاحات در كشور سوريه از دولتمردان سوري تقاضا دارد كه با معترضان با آرامش و سعه صدر برخورد كنند و متقابلاً از معترضان هم مي خواهد به جاي شعله ور كردن آتش فتنه، آنان را خاموش كنند و همچنين ضمن بيزاري از حكم دادگاه ناعادلانه قصاص مبارك و فرزندانش و جنايات رژيم آل خليفه عليه بشريت به مردم مظلوم بحرين مژده ميدهد كه با صبر و بردباري پيروزي حق عليه باطل بسيار نزديك است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار