مديرکل آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: با اجرايي شدن نظام شش، سه، سه تا شش سال آينده نظام پيش‌دانشگاهي حذف شده و به تدريج نظام آموزشي جديد جايگزين آن مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از اردبيل ، افشاني در همايش مديران وروساي مناطق 19گانه آموزش وپرورش استان اردبيل در خانه معلم اين استان  افزود: درنظام آموزشي جديد دوره متوسطه در دو قسمت سه ساله تدارک ديده شده است که اجرائي مي شود.
وي زير‌بنا و نيازمندي سند تحول بنيادين را تغيير محسوس و همگون شدن تغيير با تحول اعلام کرد و افزود: در سند تحول بنيادين 131 راهکار در نظر گرفته شده است که بايد بند بند آن عملياتي شود.
مديرکل آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره مدت زمان سال تحصيلي و آغاز تحصيل براي دانش‌آموزان گفت: سال تحصيلي از اول مهرماه است و خانواده‌ها و دانش‌ آموزان نبايد به شايعاتي از اين دست که سال تحصيلي از شهريورماه قرار است آغاز شود توجه کنند.
افشاني افزود : ما در تلاشيم براي ساماندهي فضا، نيروي انساني و جمع‌بندي ثبت‌نام دانش ‌آموزان در شهريورماه کارهاي بر زمين مانده را سر و سامان دهيم و اين حرکت به منزله آغاز سال تحصيلي از شهريورماه نيست./ج2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.