سازمان آزادي بخش فلسطين، تلاش رژيم صهيونيستي براي يهودي سازي بيت‌المقدس و تغيير در آثار اسلامي اين شهر را به شدت محكوم كرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه مصري اليوم السابع ؛ اداره امور بيت المقدس در سازمان آزادي بخش فلسطين (ساف) با صدور بيانيه‌اي ادامه و گسترش تلاش‌ها و اقدامات مسئولان رژيم صهيونيستي براي يهودي سازي بيت‌المقدس و نيز ايجاد تغييرات در آثار باستاني اسلامي اين شهر را محكوم كرد.

اين سازمان در بيانيه خود اعلام كرد ، رژيم صهيونيستي از ادامه تجاوزات خود عليه بيت‌المقدس و ساكنان اين شهر هدفي جز تغيير ماهيت قدس اشغالي و مقدسات و آثار باستاني آن ندارد.

اين سازمان در ادامه از جامعه جهاني خواست تا به مسئوليت‌هاي خود در قبال چنين تجاوزاتي عمل كنند.

در بيانيه مذكور همچنين عنوان شده است كه برگزاري مراسم "عيد نور" در تل آويو كه در حقيقت جشن اشغال در اراضي فلسطين، عربي و بيت المقدس شرقي در سال 1967 توسط رژيم صهيونيستي است، معنايي جز توهين به ملت فلسطين ندارد.

سازمان ساف در پايان به خطر افزايش ساخت و سازها در اراضي فلسطيني، توسعه شهرك سازي‌ها در منطقه جيلو و اقدام ميلياردر يهودي براي احداث 350 شهرك جديد در منطقه ابوديس اشاره و نسبت به اين مساله به شدت ابراز نگراني كرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار