عدم حضورم در برخي برنامه هاي داخلي به علت بي توجهي به هنرمندان و اهميت نداشتن آن ها نيست.

مجيد سرسنگي مديرعامل خانه هنرمندان ايران درباره عدم توجه وي به برنامه هاي داخلي به خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: قطعاً هر دو حوزه داخلي و بين المللي توجه ويژه اي داريم و تلاش مي‌كنيم تا در هر دو بخش به صورت متوازن خدمت كنيم.
وي اظهار داشت: همانطور كه در حوزه داخلي كار مي‌كنيم در حوزه خارجي هم تلاش مي‌كنيم و اين بدان معنا نيست كه در حوزه خارجي يا بين المللي فعال هستيم و به بخش داخلي توجهي نمي‌كنيم.

*عدم حضور در برنامه هاي داخلي دليل بي توجهي نيست
وي در ادامه گفت: اينكه در برخي از برنامه هاي داخلي شركت نمي‌كنم به اين علت نيست كه آن برنامه داخلي است و اهميت چنداني ندارد در حقيقت عدم حضور در برخي برنامه هاي داخلي به معناي بي توجهي به آن ها نيست.
سرسنگي همچنين درباره عدم حضور در نشست انجمن عكاسان ايران به منظور برگزاري مهمترين رويداد اين انجمن گفت: علت‌‌ آنكه در نشست انجمن عكاسان ايران شركت نكردم اين است كه اين برنامه قرار است از سوي انجمن عكاسان ايران برگزار شود و مدت ها براي برگزاري آن زمان صرف كرده و برنامه ريزي كرده اند، بنابراين شركت كردنم در اين نشست اين ابهام را ايجاد مي كرد كه گويا تمام برنامه هاي برگزاري برنامه و نمايشگاه انجمن عكاسان ايران از سوي خانه هنرمندان ايران صورت گرفته و انجمن عكاسان ايران تنها مجري برگزاري است و اين اصلا به لحاظ اخلاقي درست نبود.
وي گفت: به اين جهت ترجيح دادم در نشست انجمن عكاسان ايران شركت نداشته باشم تا انجمن عكاسان به خوبي برنامه هاي خود را بيان و اعضاي هيئت مديره تصور نكنند كه زحماتشان به هدر رفته است.
سرسنگي خاطرنشان كرد: به همين جهت نمي‌توان از اين عدم حضور نتيجه گرفت كه خانه هنرمندان به برنامه هاي تجسمي بي توجه است.

*حمايت از برنامه هاي تجسمي فاخر
مديرعامل خانه هنرمندان ايران گفت: در خانه هنرمندان ايران از برنامه هاي فاخر هنرهاي تجسمي حمايت مي‌كنيم در حقيقت خانه هنرمندان حامي برنامه هاي فاخر تجسمي است.
وي گفت: در حال حاضر انجمن فرهنگي تصويرگران، انجمن عكاسان ايران، انجمن هنرمندان سفالگر ايران به عضويت خانه هنرمندان ايران درآمده اند و اين امر نشان دهنده حمايت خانه هنرمندان ايران از هنرمندان هنرهاي تجسمي است.

*كافه هاي خانه هنرمندان گالري مي‌شود
سرسنگي تصريح كرد: در جهت گسترش نمايشگاههاي خانه هنرمندان ايران در كنار گالري ها اين فضاي هنري برنامه ريزي صورت گرفته است تا كافه هاي خانه هنرمندان ايران را نيز به گالري تبديل كنيم.
وي گفت: كافه جنبي خانه هنرمندان ايران قرار است ريل گذاري شود و آثار تجسمي در آنجا نيز به نمايش گذاشته شود.
مديرعامل خانه هنرمندان ايران اظهار داشت: به هنرمندان هنرهاي تجسمي احترام مي‌گذاريم و از آن ها تا جايي كه امكان داشته باشد حمايت مي‌كنيم.
وي درباره حضور پررنگ و مداوم در برنامه هاي بين المللي كه در خانه هنرمندان ايران برگزار مي شود، نيز گفت: شركت در نشست و برنامه هاي بين المللي به جهت احترام به سفراي آن كشورهاست كه در آن نشست حضور دارند و بايد شركت كنم.

*گزارش برنامه هاي اجرا شده در خانه هنرمندان ايران
سرسنگي همچنين درباره اعلام گزارش كار خانه هنرمندان ايران نيز گفت: در تيرماه سال جاري يكسال از حضورم در خانه هنرمندان مي‌گذرد بنابراين نشستي به منظور ارائه گزارش عملكردي در طول اين يك سال برگزار خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.