فرماندار سابق ایالت فلوریدا اذعان کرد مشکل اقتصادی آمریکا، ساختاری است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی بلومبرگ نیوز ، جب بوش برادر جرج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا گفت:بودجه آمریکا در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است. در واقع، هزینه های دولت بسیار زیاد شده است. این درحالی است که اقتصاد کشور افول کرده است. دولت در حال بزرگ شدن است. در این میان باید به سیاست های مالیاتی و اقتصادی دولت نیز توجه داشت. این سیاست ها به گونه ای است که ادامه آن امکان پذیر نیست. نمی توان در بلند مدت به این سیاست ها به چشم سیاست هایی پایدار نگریست. سیاست های مالی که درکشور به کار گرفته شده است به نفع نظام اقتصادی و مالی آمریکا نیست. دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا باید در این سیاست ها تجدید نظر کند. طبیعی است که این سیاست ها و رویکرد دولت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطرح شود و میت رامنی،فرماندار سابق ایالت ماساچوست و نامزد حزب جمهوری خواه بخواهد بر این موضوع و مسائل مرتبط به آن در مبارزات انتخاباتی اش تاکید کند. نگاهی که دولت اوباما درباره افزایش مالیاتها دارد نیز به ضرر کشور است. در شرایط اقتصادی کنونی ، افزایش مالیاتها اقدامی غیرمنطقی است.
جب بوش در ادامه افزود: آمریکا نمی تواند به حرکت در مسیر اقتصادی ادامه بدهد که در حال حاضر در آن قرار دارد. این رویه اقتصادی برای آمریکا ، پایداری ندارد. اقتصاد آمریکا با مشکل ساختاری کسری بودجه و بدهی ها مواجه است. افزایش مستمر بدهی های دولت و کسری بودجه مشکلی جدی است. طرح بودجه ای اوباما نیز مشکلات زیادی به همراه دارد
و سبب تشدید این معضلات اقتصادی در آمریکا می شود. با این رویکرد نمی تواند برای کاهش کسری بودجه کشور اقدام کرد و برعکس، شاهد افزایش مشکل کسری بودجه آمریکا خواهیم بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار