نمايش "پنجره در پنجره" با نمايش يك دوران 20 ساله از زندگي چند همسايه سعي در نمايش تحول انسان ها در گذر از دوران هاي مختلف دارد.

حميد شريف زاده نويسنده و كارگردان نمايش پنجره در پنجره در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: نمايش "پنجره در پنجره" داستان چند همسايه در يك آ‌پارتمان را روايت مي‌كند كه هر كدام براي ديگري مزاحمت هايي را ايجاد مي‌كنند كه در اين بين هيچ كدام حرف ديگري را متوجه نمي شوند.
وي ادامه داد: اين نمايش دوراني را نشان ميدهد كه افراد جامعه از آن گذر مي‌كنند و در گذر زمان و در 20 سال آينده تحول اين همسايه ها به نمايش در مي‌آيد.
شريف زاده اظهار  داشت: اين نمايش در حقيقت دوره اي تاريخي از زندگي معاصر را به تصوير مي كشد و در صحنه اي تاريك با پنجره هاي سفيد اجرا مي شود.
اين كارگردان در مورد نورپردازي صحنه هاي اين نمايش تصريح كرد: نورپردازي در صحنه نمايش پنجره در پنجره با رنگ هاي اصلي است و در بسياري از صحنه ها نور براي بيان بيشتر مفهوم ديالوگ ها به كمك بازيگران مي‌آيد تا حسي را كه كارگردان دنبال مي‌كند به تماشاگران تماشاخانه مهر حوزه‌ هنري به خوبي انتقال دهد.
وي عنوان كرد: در حقيقت اين داستان روايتي از تغييرات زماني و اثرگذاري وقايعي چون تاثير جنگ بر زندگي افراد يك اجتماع است و پنجره علاوه بر كاركرد جدا كردن ساختمان هاي هر جمع خانوادگي و مرز يك خانه، نماري از آينده ا ست.
شريف زاده خاطرنشان كرد: اين نمايش با فضايي خلاقانه ،‌قالب هاي رايج را شكسته و با طراحي نور و صحنه مخاطب را با نمايش همراه كرده و آدم هاي متعارف امروزي را به صورت نامتعارف در كنار يكديگر قرار مي‌دهد.
گفتني است شريف زاده پيش از اين در نمايش هاي كنيزك من، راز،‌ افسانه رميني، صبر نمناك بازي كرده است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار