عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم خواهان عدالت در جامعه هستند، گفت: دانه درشت‌های پرونده فساد مالی باید محاکمه شوند و مردم منتظر برخورد با آنها هستند.

به گزارشخبرنگار باشگا ه خبرنگاران مشهد، آیت‌الله سید احمد خاتمی صبح امروز در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور و نورانی امام رضا(ع) در رواق بزرگ امام خمینی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: در حال حاضر آنتن‌های ماهواره‌های بیگانه ماموریت دین‌زدایی، اخلاق‌زدایی و عفت‌زدایی را از خانواده‌ها بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه گسترش فساد، فحشا و بی‌حجابی دقیقا در راستای غیراسلامی کردن کشور ایران است، گفت: برخی از مسئولان نیز با وجود هشدارهای مقام معظم رهبری، این موضوعات را جدی نگاه نمی‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به غیردینی شدن آندولس اسلامی و تبدیل‌شدن به اسپانیای غیراسلامی امروز تاکید کرد: موضوع حجاب اسلامی امروز باید در ادارات و مکان‌های مختلف به طور جدی رعایت شود.

وی با بیان اینکه همه چیز ما دین است، گفت: آن چه که امروز دشمن را در برابر ایران زمین‌گیر کرده دینی بودن مردم است.

خاتمی با تاکید بر اینکه اگر نظام ما نظام غیردینی بود تاکنون هفت کفن را می‌پوساند، متذکر شد: همین موضوع است که با وجود دشمنی‌ها و مشکل آفرینی‌های زیاد برای کشور، تاکنون این نظام محکم روی پای خود ایستاده است./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.