رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقویم رقابت‏ های ورزشی کارگران کشورتنظیم شد.

سید بهنام  حسینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در جمع‏ بندی برنامه‏ های امسال، مسابقات ورزشی بر اساس تقویم ورزشی، هماهنگی با فدراسیون و رأی ‏گیری مسئولان برگزار می ‏شود.

وی ادامه داد: ما تاریخ مسابقات را بر اساس تقویم ورزشی ابتدای سال یا اواخر سال گذشته تعیین می‏ کنیم.

حسینی اضافه کرد: در این تقویم، همه سمینار ها، جلسات و مسائل مربوط به ورزش زنان و مردان درج شده است.

رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: رئیسان هیئت‏ های ورزشی کارگری به عنوان رابطان ما با فدراسیون، از این تقویم آگاهی دارند.

وی درباره نحوه انتخاب تاریخ برگزاری مسابقات نیز اظهار داشت: مجموعه اداره مسابقات ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاریخ مد نظر خود را پیشنهاد می ‏دهد.

حسینی ادامه داد: پس از این مرحله، رئیسان هیئت‏ هایی که با فدراسیون در ارتباط هستند، جدول مربوطه را مشاهده می ‏کنند.

رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: چنانچه تاریخ پیشنهادی مناسب نباشد یا با سایر برنامه‏ های فدراسیون تداخل پیدا کند، رئیسان هیئت ‏ها مراتب را به ما اعلام می ‏کنند و به تبع، برنامه و تاریخ آن اصلاح می ‏شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات قهرمان کشوری شنای کارگران اظهار داشت: مسابقات شنای کارگران کشور معمولاً شهریور یا مهر ماه هر سال برگزار می‏شود و امسال برگزاری این دوره از مسابقات در فصل بهار ناشی از پافشاری خود استان ‏ها بود.

رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: با توجه به مشکلات سال گذشته، برخی رقابت‏ های شنا برگزار نشد و از این رو، پیشنهاد شد تا این مسابقات را امسال زودتر برگزار کنیم./س

برچسب ها: ورزش ، تعاون ، شنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.