فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: 18 هزار از اراضی مستعد کشاورزی در فیروزکوه واگذار و شهرستان برای اجرای طرح توسعه کشاورزی اعلام آمادگی کردند.

سعید افشار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: 70 نفر از صاحبان صنایع در این ستاد به طرح موضوعات و مشکلات خود پرداختند و این اقدام در راستای حمایت از تولید ملی صورت گرفت.

فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین تشکیل کارگروه بخش کشاورزی و شناسایی 18 هزار از اراضی مستعد کشاورزی در شهرستان که با هماهنگی‏ های لازم این اراضی در اختیار افراد واجد شرایط قرار خواهد گرفت، را از دیگر اقدامات مهم در راستای حمایت از سال تولید ملی عنوان کرد.

افشارنادری افزود: به منظور ارتقای بخش تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، شعار سال باید در برنامه‏ ریزی‏ های شاخص هر دستگاه لحاظ شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: با سرلوحه قرار دادن شعار سال، برنامه‏ ریزی در سطح خرد و کلان در چارچوب سند توسعه استان و دیگر سندهای فرادستی و حمایت از بخش تولید و تولید کنندگان، بسترهای لازم در راستای اشتغال ‏زایی و بهره ‏مندی از ظرفیت‏ های شهرستان فراهم خواهد شد.

افشارنادری با بیان اینکه دولت عدالت‏ محور و خدمت ‏گزار احمدی ‏نژاد همواره در تلاش است تا مشکلات و موانع موجود در کشور از سر راه عمران و آبادانی ایران اسلامی برداشته شود، خواستار همکاری همه مردم و مسئولان در مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی شد./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.