مقامات نظامی رژيم صهيونيستي از رونمایی از کوچک‌ترین موشک‌های نظامی جهان توسط این رژیم در نمایشگاه امنیت دفاع هوایی و زمینی هفته آتی در پاریس خبر دادند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری عاروتص شوع ؛ مقامات نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کردند ، سامانه‌های دفاعی رافائل اسرائیل در نمایشگاه سالانه "امنیت و دفاع زمینی و هوایی" که هفته آینده در پاریس برگزار می‌شود ، از کوچک‌ترین موشک‌های نظامی جهان رونمایی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش ، موشک هدایت شونده الکترونیکی "مینی اسپایک" ، اولین موشکی است که قرار است برای اجرای حملات موشکی دقیق و ضد نفری مورد استفاده قرار بگیرد . برد این موشک تقریبا سه چهارم یک مایل (1.5 کیلومتر) است و قرار است علیه نیروهای دشمن در پناهگاه‌ها و سنگرها مورد استفاده قرار بگیرد.

وزن کل این موشک تنها 8.8 پوند معادل 4 کیلوگرم است و از ارتباطات بی سیم برای مشاهده و هدایت موشک به سوی هدفش استفاده می‌کند؛ موشک "مینی اسپایک" سانتی متر طول و 75 میلی متر قطر دارد و یک نظامی اسرائیلی می‌تواند چهار عدد از این نوع موشک‌ها را با خود حمل کند و یک نظامی دیگر نیز سامانه پرتاب این موشک‌ها را حمل می‌کند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار