توليد نسخه ويديويي نمايش "جک و لوبیای سحر آمیز" به کارگردانی مهدی مهدی آبادی و تهیه کنندگی امیر عباس تقی پور، توسط شرکت فرهنگ فیلم تهران آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگ فیلم تهران، نمایش  موزیکال "جک و لوبیای سحر آمیز" نوشته بهاره میرزاپور و مهدی مهدی آبادی است که روایتگر داستان زندگی پسرکی به نام جک است که گاو خود را برای فروش به بازار می برد و به جای آنها لوبیا های سحرآمیزی می گیرد که سرنوشت زندگی او را دچار تغییر می کند.
نمایش "جک و لوبیای سحرآمیز" که به صورت موزیکال اجرا می‌شود با استفاده از فضاسازی‌ موسیقی و دکور کودکان، را وارد دنیای تخیل می‌کند.
این نمایش ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان است که پیش از این در تالار هنر روی صحنه رفته و رامین کحال‌زاده، بهاره میرزاپور، مریم ایرانمنش و محمد فیاضی در آن ایفای نقش می‌کنند.
سایر عوامل نمایش جک و لوبیای سحرآمیز عبارتند از: ندا فیروزه و شیما صادقی دستیار کارگردان، رضا شعبانی آهنگساز، میترا حکیم هاشمی طراح صحنه و لباس، مهرنوش بلمه طراح لباس و دوخت، بهزاد ناظری مدیر تولید و سید مهدی محمدی مدیر روابط عمومی.
گفتنی است اين شرکت از حدود پنج سال پيش با هدف توليد و توزيع آثار نمايشي برتر و با شعار "تئاتر در خانه" به توليد آثاري چون مكبث، هملت،‌ سودادخت، ماکاندو، آدم برفی، يه شهر بي پرنده، رمپل، مش مش قلي خان، نقالی ایرانی و  فيلم كوتاه خاطرات گمشده پرداخته و پيش از اين نيز با صدور اطلاعيه اي آمادگي خود را براي حمايت از گروه هاي نمايشي كه قصد توليد نسخه ويديويي آثار خود را دارند اعلام كرده بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار