این شرکت روز پنج شنبه نسخه پیش نمایش یا Release Preview آخرین سیستم عامل خود را ارائه کرد. آماده اید که نسخه بتای ویندوز 8 مایکروسافت را آزمایش کنید؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، مایکروسافت می گوید کسانی که قبلا نسخه های Developer Preview یا Consumer Preview این سیستم عامل را نصب کرده اند، هم اکنون بدون نیاز به نصب دوباره، می توانند کامپیوتر خود را به نسخه Release Preview ارتقاء دهند.

برای استفاده از این سیستم عامل می توانید با مراجعه به سایت مایکروسافت برنامه نصب آن را دانلود کرده و اجازه دهید تا به صورت تقریبا خودکار تمام کارهای لازم را برای شما انجام دهد. یا اینکه فایل iso آن را دانلود کرده و جهت نصب بر روی کامپیوترهای مختلف یا برنامه های ماشین مجازی استفاده کنید.

سیستم شما برای اجرای نسخه ریلیز پریویو ویندوز هشت باید حداقل پردازنده یک گیگارتزی یا بیشتر داشته باشد. جهت نسخه ۳۲ بیتی به یک گیگابایت رم و برای نسخه ۶۴ بیتی به ۲ گیگابایت رم نیاز دارید. فضای هارد دیسک لازم برای این نسخه ها به ترتیب ۱۶ و ۲۰ گیگابایت است. گرافیک شما هم باید از دایرکت ایکس ۹ پشتیبانی کرده و درایور WDDM داشته باشد. حداقل رزولوشن صفحه نمایش هم برای کار با این ویندوز 1024 در 768 پیکسل است.

در  صفحه دانلود نسخه بتای ویندوز 8  در سایت مایکروسافت، با کلیک بر روی دکمه Download Windows 8 Release Preview یک فایل ۵ مگابایتی بر روی کامپیوتر شما دانلود می شود که پس از اجرای آن، بقیه مراحل دانلود و نصب ویندوز به صورت خودکار انجام می شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.