پيشكسوتان فوتبال ايران گفت: اميدوارم ملي پوشان ايراني به خودشان آمده باشند و مقابل ازبكستان نتيجه بگيرند.

ناصرابراهيمي مربي سابق تيم ملي فوتبال ايران در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم ملي براي بازي حساس مقابل ازبكستان آماده مي شود ما مقابل آلباني در آخرين بازي تداركاتي جابه جايي زيادي در  تركيب اصلي مان داشتيم اما تيم ملي نياز به هماهنگي دارد تا مقابل ازبكستان نيتجه بگيرد.
وي افزود: هافبك هاي فوتبال ايران در حال حاضر خوب نمي بينم، هر چند نفرات زيادي داريم اما كارآيي آنچناني ندارند، اميدوارم در اين مدت و بعد از شكست مقابل آلباني بچه هاي تيم ملي به خود شان آمده باشند و در خط هافبك بهتر عمل كنند.
پيشكسوت فوتبال ايران اظهار داشت:‌تركيب تيم ملي فوتبال ازبكستان‌ مشخص است و فقط بايد بچه ها در خط هافبك هماهنگ عمل كنند، هر تيمي در خط هافبك خوب كار كند، موفق تر خواهد بود اگر مي خواهيم به جام جهاني برويم، بايد در خط هافبك بسيار قدرتمند ظاهر شويم.
وي افزود:‌ ازبكستان مثل روسيه است و هنوز هم سبك بازي آنها را دنبال مي كند،  آنها تيم سرسختي هستند اما اگر بتوانيم خط هافبك آنها را جلو بكشيم، در دفاع بسيار ضربه پذير هستند و راحت گل مي خوردند.ازبكستان در خانه خودش دفاع نخواهد كرد و متعادل بازي مي كند و اين اتفاق براي تيم ملي ما بسيار خوب است كه بتوانيم اول گل نخوريم و بعد گل بزنيم.
او در ادامه گفت:‌ ازبكستان تيم دست و پا بسته اي نيست و بهتر از ما است اما اگر از تمام پتانسيل خودمان استفاده كنيم، مي توانيم اين تيم را خانه خودش ببريم.
ابراهيمي در پايان اظهار داشت: اولين بازي در هر تورنمتي خيلي مهم است و به قول معروف بايد چك اول را محكم بزنيم، اگر در خانه حريف مقابل ازبكستان شكست نخوريم،‌صاحب روحيه مي شويم حتي با مساوي هم روحيه و اعتماد به نفس ما بالا مي رود./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار