حتما شما هم مثل بسیاری از افراد دیگر از ایمیل به عنوان یکی از ابزارهای اصلی برای ارتباط با دیگران استفاده می‌کنید. اما آیا تا کنون به این اندیشیده اید که وقتی بر روی دکمه‌ی Send (ارسال) کلیک می‌کنید چه اتفاقی می‌افتد؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبر نگاران  وبسایت Google green  در بخش جدید The Story of Send سفر یک ایمیل از مبدأ به مقصد را به زیبایی هر چه تمام‌تر و به همراه برخی نکات جالب توجه به تصویر کشیده است!


وبسایت تعاملی Google green  در بخش جدید خود به شما نشان می دهد که گوگل چگونه، و طی چه مراحلی یک ایمیل را از زمان ارسال به همراه متعلقات آن مانند اسناد، تصاویر و فایل های ویدیوئی  تا هنگام دریافت آن به مقصد میرساند

این وبسایت  اطلاعاتی را که شامل تصاویر و ویدئوهایی از سرورها و زیر ساخت های گوگل است،به شما ارائه میدهد. گوگل نیز اشاره‌ای به استفاده از انرژی سبز در دیتاسنترهای خود می‌کند و اینکه چگونه تأثیر تجهیزاتش برروی محیط زیست را به حداقل رسانده است.

در طول این سفرجالب، اطلاعاتی درباره سرورهای گوگل، نحوه تامین انرژی آنها و پروتکل های امنیتی گوگل نیز به شما ارائه می شود.

آیا این پرسش برایتان به وجود آمده است که فرضا یک ایمیل چگونه سفرش را از کامپیوتر شما آغاز کرده و پس از گذشتن از کشورتان و چندین کشور دیگر، به گوشی دوستتان می‌رسد؟

برای دیدن این سفر خیالی و هیجان‌انگیز، به صفحه‌ی The Story of Send گوگل مراجعه کنید و از سفر لذت ببرید!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار