در مراسم اختتامیه جشنواره خدمت این شهرستان از روسای ادارات راه و ترابری، گاز، جهاد كشاورزی، میراث فرهنگی و شهردار حسن آباد به منظور حضور مناسب در نمایشگاه خدمت تجلیل شد.

  به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در این مراسم رئیس اداره راه و ترابری، اداره گاز، اداره جهاد كشاورزی، مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین'شهردار حسن آباد، با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آورد. فرماندار شهرستان ری در این مراسم در سخنانی اظهارداشت: نمایشگاه خدمت، آئینه ای از بازتاب بخشی از خدمات و توانمندی های بدست آمده در دولت های نهم و دهم دكتر احمدی نژاد بود كه در طول 7 سال در این منطقه به مردم ارائه شده است.
امیرحسین باقرنژاد' گفت: در طول دولت های نهم و دهم دشمنان با صرف هزینه های فراوان و بوسیله ابزارهای مختلفی سعی در محدود كردن سطح فعالیت های نظام داشتند و درصدد جلوگیری از رشد كشور برآمدند كه به فضل الهی ناموفق بوده اند و ما باید قدر موقعیت خود در دنیا را بدانیم.
 وی ضمن تقدیر از برگزار كنندگان نمایشگاه جشنواره خدمت شهرستان ری و با بیان اینكه آنچه كه بنده در این نمایشگاه دیدم حضور خالصانه و بی ادعای ادارات و دستگاههای شهرستان ری به منظور خدمت رسانی بیشتر بود، یاد آور شد: برگزیدگان در این جشنواره توسط كمیته ای و تنها به جهت نحوه حضور درنمایشگاه خدمت انتخاب شدند و این ارتباطی با میزان و نحوه عملكرد آنان ندارد كه البته در هفته دولت ( جشنواره شهید رجایی) دستگاه هایی كه عملكرد بهتری داشته اند، معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت : ما میزبان سهم قابل توجهی از ارادتمندان و زائران امام راحل هستیم و طبق پیش بینی ها، حداقل یكصد هزارنفر در 2 روز منتهی به 14 خرداد میهمان ما هستند كه ما نیز به سهم خود با فراق بال از میهمانان امام استقبال و از آنان پذیرایی لازم را خواهیم داشت. فرماندار شهرستان ری همچنین با اشاره به شروع به كار مجلس دوره نهم در 7 خرداد، گفت: امروز مجلس نهم كار خود را با صلابت آغاز كرد و این تنها به خاطر الطاف الهی و حمایت مردم دین مدار كشور است.
 وی گفت: نظام ما به بركت نفس قدسی امام راحل و خون شهدا برای رسیدن به این روزهای با شكوه هزینه های هنگفتی را پرداخت كرد و در واقع دست خدا را می توان در حضور حماسی مردم غیور كشورمان دید چراكه دوست و دشمن به هیچ وجه تصور نمی كردند كه در انتخابات دور اول و دوم مجلس نهم این خیل جمعیت حضور داشته باشند و نقشه های دشمنان ما با این حضور خنثی و نگاه آنان را تغییر داد.
 یاد آور می شود : نمایشگاه 'جشنواره خدمت' همزمان با یكصدمین سفر استانی رئیس جمهور به استان خراسان رضوی با حضور كلیه دستگاهها و ادارات شهرستان ری و با ارائه بخشی از دستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهور از 3 تا 7 خرداد ماه در فرهنگسرای ولاء برگزار شد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار