با حضور استاندار خراسان رضوي ركورد بتن ريزي جهان در مشهد شكسته شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، براي این عملیات بتن ريزي که در شهر شاندیز در حال اجراست 26 پمپ هوايي مستقر شده و بيش از 280 ميكسر مشغول به كار مي باشند.
ركورد بتن ريزي جهان متعلق به امارت متحده عربي با ده هزار و 500 متر مكعب بتن در يك شبانه روز بوده است كه تا لحظه حضور استاندار خراسان رضوي اين ركورد شكسته شد و در حال بهبود مي باشد.
براي اين پروژه 17 هزار و 200 متر مكعب بتن خريداري و حدود 23 هزار متر مربع فضا براي آن آماده شده است.
محمود صلاحي استاندار خراسان رضوی در حاشيه بازديد از این عملیات عمرانی در جمع خبرنگاران گفت: شهر مشهد نيازمند اماكن تفريحي و اقامتي نمونه و بزرگ در سطح كشور است.
وي افزود: مشهد مقدس با توجه به وجود بارگاه ملكوتي امام رضا(ع) سالانه شاهد تردد بيش از 25 ميليون زائر از سایر نقاط كشور و جهان مي باشد كه اجراي پروژه هاي اقامتي و تفريحي بزرگ نقش موثري در ماندگاري و جذب بيشتر آنان دارد.
وي با بيان اينكه گردشگران در حوزه هاي مختلف و با ديدگاه هاي متفاوتي از جاي جاي دنيا بازديد مي كنند، اظهار داشت: در اين ميان گردشگران ديني و مذهبي در ايران از جايگاه ويژه اي برخوردار هستند.
استاندار خراسان رضوي تاكيد كرد: ما بايد نسبت به رفع نيازهاي زائران حضرت رضا(ع) و عموم هموطناني كه به مشهد مقدس سفر مي كنند، برنامه ريزي داشته باشيم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.