یک کار شناس سیاست خارجی گفت: مذاکرات مسکو روند مطلوب تری نسبت به گفتگوهای بغداد خواهد داشت و ملت ایران هرگز از حقوق هسته ای خود کوتاه نمی آیند.

حسن هاني زاده در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران در تحلیل روند مذاکرات بغداد، اظهار داشت: گفتگوهای ایران و 1+5 در بغداد نسبت به مذاكرات استانبول روند مطلوبی داشته و همه مسیرها برای ورود به مذاکرات مسکو به خوبی تبیین شده است.

اين كارشناس سیاست خارجی ادامه داد: با وجود کارشکنی های لابی صهیونیسم با همکاری آمریکا در روند مذاکرات هسته ای ایران در بغداد خللی وارد نشد و شاهد شکست سیاسی غرب در فضای بین المللی بودیم.

هاني زاده در تشریح برنامه های آینده ایران در مسکو تصریح کرد: پیش بینی می شود روند گفتگوهای هسته ای ایران در مسکو  موجی از موفقیت ها را برای کشورمان به ارمغان بیاورد و نتایج بهتری نسبت به بغداد در پیشرو داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به سیاستهای دیپلماتیک پوتین اظهار داشت: رئیس جمهور روسیه سیاست های آمریکا را به خوبی می شناسد و هرگز به دولتمردان این کشور باج نمی دهد.

این کارشناس سیاست خارجی خاطر نشان کرد: موضع گیری روسیه نسبت به آمریکا و غرب نتیجه ایده آلی را در روند گفتگوهای هسته ایران به دنبال خواهد داشت./پ2

برچسب ها: بغداد ، استانبول ، مسکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار