رئیس مرکز تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: به زودی فروش مستقیم کالا به دولت ممنوع می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس ؛جعفر محمودی افزود: تامین کنندگان کالاهای دولت باید با ثبت نام در سامانه ستاد اقدام به فروش کالای خود به دولت کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون خزانه داری کل به 8 وزارتخانه ابلاغ کرده که فقط از طریق سامانه ستاد اقدام به خرید کنند و به بقیه وزارتخانه ها و سازمان ها هم ابلاغ میشود.

وی با بیان این که طرح ستاد باید در برنامه پنجم به صورت کامل اجرا شود پنجره واحد تجاری را دیگر طرح حوزه تجارت الکترونیکی در اجرای برنامه پنجم توسعه عنوان کرد و تصریح کرد: در طرح پنجره واحد تجاری همه اقداماتی که حدود 30 ارگان در حوزه تجارت خارجی انجام می دهند در یک پنجره واحد انجام می شود که متولی آن مرکز تجارت الکترونیکی وزارت صنعت است.

رئیس مرکز تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه باید 30 درصد از تجارت داخلی و 20 درصد از تجارت خارجی در فضای الکترونیکی انجام شود.

محمودی با اشاره به در پیش بودن نخستین رخداد بین المللی تسهیل الکترونیکی تجارت که اول تا پنجم خرداد در کیش برگزار می شود پنجره واحد تجاری را محور این همایش دانست و آن را در ارتقای سطح دانش مدیران و کارشناسان داخلی موثر دانست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.