قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: برخی اصلاح طلبان از یک سو و جبهه پایداری از سوی دیگر به تخریب علیه موتلفه اسلامی روی آورده اند. نشریه 9 دی بدترین تبلیغات منفی را علیه موتلفه انجام داد و نشریات و روزنامه های اصلاح طلب نیز در همین زمینه عمل کردند و تلاش آنها این است که موتلفه اسلامی در صحنه وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، اسد الله بادامچيان قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامی که در کانون اعضاء و طرفداران حزب موتلفه اسلامی استان تهران سخن می گفت با اشاره با انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم علیرغم اینکه با طراحی های فتنه گران، ضد انقلاب، بیگانگان و دشمنان مواجه بود اما با پیروزی اصولگرایان انجام شد و هرچند فتنه گران و جریان انحرافی می خواستند موقعیت رهبری را با عدم حضور، کمرنگ و اختلاف انداختن میان روحانیت تضعیف کنند اما موفق نشدند.


وي تصریح کرد: به برکت اصل ولایت فقیه،بیداری ملت ، هوشیاری مسئولان و حضور جدی جامعتین و به ویژه آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی ، حضور مردم در انتخابات حضوری کم سابقه و پر شور بود که باعث شکست دشمنان شد.


وی افزود: برنامه صدای آمریکا درگفت و گو با مسعود بهنود عضو سازمان جاسوسی انگلیس پرسید که از چه برآوردی استفاده کردید که می دانستید مردم بالای 60 درصد در انتخابات حضور پیدا می کنند که او پاسخ داد از محبوبیت آیت الله العظمی خامنه ای در بین ملت ایران بی خبرید و زمانی که ایشان فرمودند مردم در انتخابات حضور پر شور داشته باشند مردم شرکت کردند.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتخابات مجلس موقعیت عظیم مقام معظم رهبری و حضور وفادارانه مردم رای آوری بالای اصولگرایان را به دنیا نشان داد که از مجموع 225 نفر راه یافته به مجلس نهم تا الان 178 نفر اصولگرا هستند.


بادامچیان در خصوص تفاوت مجلس نهم با مجلس هشتم گفت: تنوع سلایق اصولگرایی در مجلس نهم نسبت به گذشته بیشتر است که امیدواریم با تعامل نمایندگان شاهد پویایی و کارایی این مجلس باشیم.


وی ادامه داد: مردم در دوره دوم انتخابات نیز باید همانند دور اول حضوری پر شور داشته باشند و رقابت در این دور سخت تر است زیرا باید به افراد اصلح رای داد.

 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر کسی می خواهد برای رای خود حجت شرعی داشته باشد باید به فهرست جبهه متحد اصولگرایان کامل رای دهد زیرا این فهرست مورد تائید آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی است.


بادامچیان با اشاره به تخریب هایی که علیه حزب موتلفه اسلامی صورت گرفته بیان داشت: برخی اصلاح طلبان از یک سو و جبهه پایداری از سوی دیگر به تخریب علیه موتلفه اسلامی روی آورده اند. نشریه 9 دی بدترین تبلیغات منفی را علیه موتلفه انجام داد و نشریات و روزنامه های اصلاح طلب نیز در همین زمینه عمل کردند و تلاش آنها این است که موتلفه اسلامی در صحنه وجود نداشته باشد.


قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: به دوره ای از رقابت در کشور رسیده ایم که رقابت میان اصولگرایان است و در این رقابت نباید دعوا به راه بیفتد بلکه باید مثبت های خود را گفت و روشنگری کرد./س3

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار