ديدار تيم هاي پرسپوليس تهران و داماش گيلان اگر چه با فحاشي تعداد تماشاگر نما نيمه كاره ماند و حاشيه ساز شد اما حركت زشت و ناپسند پرسپوليسي ها در سايه قضاوت بد داور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تيم داوري ديدار پرسپوليس داماش اگر چه در پايان با يك حركت قانوني كه البته اولين بار بود كه اتفاق مي افتاد داور بازي را نيمه تمام رها كرد، شايد اين حركت داور وجه قانوني داشته باشد اما مگر اين قانون تازه تصويب شده بود كه براي اولين بار اجرا شد؟

در بازي هاي مختلف ادوار ليگ برتر كشور اين اتفاق افتاده است اما هيچگاه به دليل فحاشي نيمه تمام نمانده است.
به اعتقاد ما قضاوت ضعيف داور باعث شد تا وي با يك حركت سنجيده بازي را نيمه تمام رها كند تا به نوعي حاشيه اي فراتر از قضاوت بدش را به نقد رسانه ها بگذارد.

يك پنالتي يك گل آفسايد، يك اخراج در پي يك خطاي اشتباه، چهره ضعيفي از قضاوت داور را به نمايش گذاشت تا سرخ هاي بي جنبه از الفاظي استفاده كنند كه درخور فوتبال كشورمان نيست.

اين بار اگر كميته انضباطي فقط پرسپوليس را نقره داغ كند دردي دوا نمي شود داور نقش اساسي در حاشيه هاي روز گذشته داشته است و با وجود اينكه اشتباه، جزئي از داوري است اما در بازي پرسپوليس و داماش از جزء گذشت و به كل رسيد.

كميته داوران، علي كفاشيان رياست فدارسيون و كميته انضباطي اگر اين بار بي تفاوت از اين مسئله عبور كنند به طور حتم اين اتفاق چه در مورد داوري و چه در مورد تماشاگران باز هم انجام خواهد گرفت.

ديداري كه مي توانست خاطرات تلخ ديدار رفت كه منجر به محروميت شيث رضايي و نصرتي شده بود را از اذهان پاك كند كه يك داور بي توجه و يك مشت تماشاگر نما همه حساب كتاب ها را به هم ريختند و فوتبال را زير سوال بردند.

حسين عسگري يكبار فيلم مسابقه را تماشا كند اشتباهات فاحش محمود رفيعي در طول مسابقه را بررسي كند و يك اقدام جدي در اين باره اتخاذ كند.

حسن زاده، كميته انضباطي همه جوانب را در نظر بگيرد بي خيال رنگ شود و قاطعيت خود را نشان دهد و علي كفاشيان در صورتي كه "راي" باز هم باب ميل اكثريت فوتبال نبود وارد عمل بشود و صلابت مرجع فوتبال كشور را به رخ بكشد تا كمبود عزيز محمدي حداقل در سازمان ليگ به چشم نيايد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار