مردم آمريکا به شدت از افزايش 20 درصدي قيمت بنزين که آنها را با مشکلات بسياري مواجه کرده است ، انتقاد و از چگونگي آينده معيشتي خود ابراز نگراني كردند .

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبر گزاري رويترز ؛ نظرسنجي هاي جديد در آمريکا نشان مي دهد اکثر مردم معتقدند تا تابستان قيمت بنزين از اين هم گرانتر شود . مردم آمريکا دلالان وال استريت و وزارت نفت را مسئول اصلي گراني بنزين در امريکا مي دانند.
 

بر اساس اين گزارش ،  پيش بيني ها از افزايش قيمت نفت تا بيش از 4 دلار و 75 سنت در هر گالون خبر مي دهند . برآوردها نشان مي دهد در سال جديد ميلادي قيمت بنزين در آمريکا در حدود20 درصد افزايش يافت . افزايش قيمت بنزين به شرکت هاي مالي و تجاري آمريکا زيان رسانده است . در نظرسنجي که اخيرا انجام شده است يک سوم مردم وزارت نفت ، نزديک به 20 درصد دلالان وال استريت و 14 درصد نيز دولت "اوباما " و  9 درصد نيز کنگره را مسئول افزايش بي سابقه قيمت بنزين در آمريکا قلمداد مي کنند.
 

در اين نظرسنجي اکثر مردم معتقد بودند کاخ سفيد مي تواند نقش کليدي در کنترل قيمت بنزين ايفا کند . درنظرسنجي ديگري که توسط روزنامه نيويورک تايمز در ماه مارس انجام شده است 54 درصد مردم معتقدند دولت "اوباما " رئيس جمهور مي تواند اقدامات بيشتري براي کنترل و کاهش قيمت بنزين انجام دهد .  آمريکا که انتخابات رياست جمهوري را در پيش دارد افزايش قيمت بنزين به يک سوژه داغ تبليغاتي تبديل شده است. جمهوري خواهان با انتقاد از سياست هاي " اوباما " استدلال مي کنند براي کاهش قيمت بنزين بهتر است حفاري هاي نفتي افزايش يابد.
 

 

مردم آمريکا که به شدت به خاطر افزايش قيمت بنزين تحت فشار قرار گرفته اند، در پاسخ به سوالات در نظرسنجي ها گفته اند افزايش قيمت بنزين آنها را با مشکلات مالي بسياري مواجه کرده و آنها به سختي روزگار مي گذرانند./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار