معاونت فرهنگي و تبليغات داخلي سپاه پاسداران، گفت: سريال چك برگشتي كه به عنوان طنزي سياسي مطرح بود را قابل تقدير توصيف كرد.


سردار آسودي معاونت فرهنگي و تبليغات داخلي سپاه پاسداران، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در ارزيابي خود از برنامه هاي نوروزي امسال سيما؛ سريالهاي چك برگشتي و دست بالاي دست را از سريالهاي خوب امسال عنوان كرد و گفت: علي رغم اينكه سريال هاي سال گذشته از بعد محتوا و تنوع داراي جذابيت بيشتري نسبت به سريالهاي نوروز امسال برخوردار بودند، اما سريال چك برگشتي كه به عنوان طنزي سياسي مطرح بود را قابل تقدير توصيف كرد.
 

آسودي همچنين پرداختن به كاروانهاي راهيان نور و حواشي آن را از ديگر نقاط قوت برنامه هاي امسال صدا و سيما عنوان كرد و گفت: يكي از كارهاي خوبي كه امسال صدا و سيما در دستور كار خود قرار داد و نسبت به سالهاي گذشته به طور گسترده تري به آن پرداخت، انعكاس حضور كاروانهاي راهيان نور در مناطق جنگي 8 سال دفاع مقدس بود.
 

وي همچنين اطلاع رساني وضعيت راه هاي كشور از رسانه ملي را جزو نقاط قوت برنامه هاي امسال صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران كه رضايت اكثريت مسافرين را به همراه داشت عنوان كرد.

/ع2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار