دید وبازدیدهای عیدانه همراه با خانواده و همچنین خوردن آجیل و شیرینی در روزهای نوروز وعیدی گرفتن از بزرگترها از خاطرات شیرین و ماندگار نوروز دوران کودکی من است.

امیر تاجیک ( خواننده پاپ و خواننده ارکستر سمفونیک تهران) در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: امیدوارم سال 91 سالی پر بار و سرشار از اتفاقات مثبت برای مردم کشورمان باشد وهمه هم میهنان از جنبه های مختلف در رفاه وآرامش به سر ببرند و با این آرزو، سال جدید را به همه هموطنانم تبریک عرض می کنم.

این خوانده پاپ کشورمان، ادامه داد: نوروز برای کشور ما، یک رسم و رسوم باستانی است، به عنوان یک رسم ماندگار و دلنشین در ذهن همگان ثبت می شود.

خواننده ارکستر سمفونیک تهران در ادامه تصریح کر:‌خاطراتی که در قدیم داشتیم که شامل دید و بازدید عیدانه همراه با خانواده بود و همچنین خوردن آجیل و شیرینی در روزهای عید نوروز و عیدی گرفتن از بزرگترها، از خاطرات شیرین و ماندگار روزهای نوروز دوران کودکی من به شمار می رود.

تاجیک با اشاره به فصل بهار و خاطره های دل انگیز خود از این فصل و نوروز باستانی، اظهار داشت: نمایان شدن شکوفه ها و فصل بهار، نوید آمدن یک زندگی تازه و سرشار از امید است و هر چقدر به گذشته برگردیم، به طور یقین خاطراتمان شیرین تر می شوند.

گفتنی است، امیر تاجیک در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به عنوان خواننده ارکستر سمفونیک تهران حضوری موثر داشت./م/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.