برنامه تلویزیونی "دلنوازان" به کارگردانی و تهیه کنندگی علی مؤمنی با تلفیقی از موسیقی و ادبیات در نوروز 1391 میزبان موسیقی های محلی سنتی می شود.

علی مؤمنی کارگردان و تهیه کننده برنامه "دلنوازان" شبکه 4 سیما در گفتگو با

خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران

ضمن بیان این مطلب افزود: "دلنوازان" در قالب 52 قسمت تهیه شده که 13 قسمت از این تعداد در روزهای نخستین سال 1391 روی آنتن شبکه 4 سیما می رود.

وی ادامه داد: این برنامه در دو بخش موسیقی محلی و مقامی و موسیقی سنتی پخش می شود که در بخش موسیقی سنتی به موسیقی مقامی ایران زمین پرداخته ایم و از خوانندگانی همچون سالار عقیلی، صدیق تعریف و علی جهانداری برای حضور در این بخش دعوت کرده ایم.

مؤمنی با اشاره به فضای کلی برنامه "دلنوازان" اظهار داشت: برنامه دلنوازان تلفیقی از موسیقی و ادبیات است و سعی کرده ایم در برنامه از فضاهای تاریخی و فرهنگی کشورمان برای ضبط بخش های مختلف، استفاده کنیم.

کارگردان برنامه "دلنوازان" در خصوص بخش محلی این برنامه اظهار داشت: در بخش موسیقی محلی دلنوازان سعی کرده ایم از موسیقی های خراسان، تربت جام و چهارمحال و بختیاری استفاده کنیم و در حین پخش موسیقی های مربوط به این استان ها نیز از تصاویر مرتبط و مناسب با سبک و نوع موسیقی بهره بگیریم.

گفتنی است، "دلنوازان" در قسمت های 30 دقیقه ای تولید شده و بخش های محلی آن روزها و بخش های سنتی آن، شب های نوروز 91 روی آنتن شبکه 4 سیما می رود./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.