طراحانی خوش ذوق در کشور کاستاریکا با استفاده از بدنه یک هواپیمای مسافربری بوئینگ 727 توانسته اند یک هتل را پارک ملی این کشور بسازند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، هتل هایی که خدمات خاص و به نوعی عجیب به مشتریان خود عرضه می کنند کم نیستند و یا همچنین بسیاری از هتل ها که در مکان هایی عجیب و یا به شکلی عجیب ساخته شده اند. در این میان طراحانی خوش ذوق در کشور کاستاریکا با استفاده از بدنه یک هواپیمای مسافربری بوئینگ 727 توانسته اند یک هتل را پارک ملی این کشور بسازند.

آنها ابتدا با خریداری یک فروند از این هواپیماها که در آشیانه ای انبار شده بوده است آن را به 5 قطعه تقسیم کرده و به کاستاریکا حمل می کنند. سپس قطعات دوباره به هم سوار شد و بر بالای یک ستون سنگی قرار گرفته است. بال های این هواپیما جدا شده و در بر روی آن نیز سقفی شیروانی نصب شده است.

در درون این هواپیما از کفش پوش های چوبی استفاده شده است و اتاق خواب ، سرویس بهداشتی و آشپزخانه به مراه کلیه امکانات رفاهی در درون این هواپیما نصب شده است. در این هواپیما شما یک دید 360 درجه نسبت به تمامی محیط اطراف خود دارید و می توانید از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید./ ق پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار