سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: بازی هجومی برای بازی مقابل تیم فوتبال ملوان در دستور کار قرار دارد.

 

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از رشت، مهدی تارتار عصر امروز در جمع خبرنگاران به بازی تیم فوتبال داماش گیلان در مقابل تیم ملوان انزلی اشاره و اظهار کرد: بازیکنان در این هفته فعال‌تر بودند و انگیزه مضاعفی برای بازی مقابل تیم ملوان دارند.

وی، وضعیت نامناسب جوی را بر کیفیت زمین بازی تاثیرگذار دانست و افزود: اگر سنگ هم از آسمان ببارد فردا باید بازی را ببریم.

تارتار با تاکید براینکه در مقابل تیم ملوان محکوم به برد هستیم، گفت: بازی هجومی برای بازی مقابل تیم ملوان در دستور کار قرار دارد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان ملوان را از تیم‌های خوب لیگ برتر برشمرد و خاطرنشان گرد: تیم ملوان با مربیگری آقای پورغلامی تا کنون نتایج خوبی را کسب کرده است.

وی با اشاره به شیوه بازی دو تیم فوتبال داماش گیلان و ملوان انزلی، تصریح کرد: بازی دو تیم روی زمین است اما وضعیت جوی بر بازی دو تاثیر می‌گذارد.

تارتار روش بازی مقابل تیم ملوان را مستقیم عنوان کرد و گفت: شرایط برای بازی روی زمین وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان به تمرین بازیکنان این تیم برای بازی مستقیم مقابل ملوان اشاره کرد و افزود: تمرین‌هایی به دلیل وضعیت زمین بازی برای نخستین بار در نظر گرفته شده است و به غیر از آن چاره‌ای نداشتیم.

وی به ابوذر رحیمی بازیکن تیم داماش گیلان اشاره کرد و یادآور شد: رحیمی مدت 27 هفته بازیکن ثابت تیم داماش بوده و فردا در این بازی حضور ندارد ضمن اینکه دو بازیکن دیگر مصدوم هستند.

تارتار ارزش بازی مقابل تیم ملوان را شش امتیازی خواند و گفت: سه امتیاز برد مقابل ملوان برای ما ارزش شش امتیاز را دارد.

به گفته سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان، وضعیت ورزشگاه سردار جنگل برای بازی مناسب نیست و نیاز به توجه ویژه مسئولان دارد.

وی با اشاره به عدم حضور میلاد زنیدپور در ترکیب تیم فوتبال داماش گیلان، تصریح کرد: دوست نداریم کسی را نابود کنیم اما باید اجازه دهیم مقداری زمان بگذرد تا دوباره زنیدپور به جمع ما برگردد.

دو تیم فوتبال داماش گیلان و ملوان انزلی عصر روز شنبه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می‌روند./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.