شاخص بورس تهران با 77.20 واحد كاهش رقم 24 هزار و 323.70 واحد را به ثبت رسانيد

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ بورس اوراق بهادار تهران در سومين روز كاري با افت شاخص ها مواجه شد به طوري كه اكثر سهامداران و معامله گران به سمت خريد دلار روانه شدند.

برهمين اساس؛ به دليل نبود انگيزه در بين معامله گران سهام ها در بازار كاهش پيدا كرد.

*ارزش بيش از 26 ميليارد توماني در بورس تهران

همايون دارابي كارگزار بورس تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: شاخص صنعت با 43.49 واحد به عدد 18 هزار و 981.30 واحد رسيد.

وي افزود: در جريان معاملات امروز 94 ميليون و 105 هزار و 937 برگه و حق تقدم به ارزش 26 ميليارد و 661 ميليون تومان در 12 هزار و 30 نوبت معاملاتي مورد خريد و فروش قرار گرفت.

دارابي تصريح كرد:‌ نمادهاي شهد ايران، پتروشيمي فن آوران، پالايشگاه نفت تبريز با بهترين تقاضا و شركت هاي چيني ايران، كاشي حافظ و گروه صنعتي ملي با برترين عرضه مواجه شدند.

اين كارگزار بورس گفت: بانك پاسارگاد با 23 ميليون و 129 هزار، صنعتي دريايي ايران با 5 ميليون و 240 هزار و سامان گستر اصفهان با 4 ميليون و 773 هزار سهم بيشترين حجم معاملاتي را به خود اختصاص داد.

وي تاكيد كرد: بيمه نوين، بانك سرمايه و شهرسازي و خانه سازي باغميشه با بيشترين ارزش در بورس تهران ظاهر شدند.

دارابي توقف نماد شركت شهد ايران، بوتان، قند نقش جهان و سرمايه گذاري ميراث فرهنگي و نيز بازگشايي سرمايه گذاري بيمه را از جمله تحولات بورس تهران ياد كرد./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار