دبير علمي سومين كنفرانس تجهيزات دوار گفت: قلمرو تاثيرگذار تجهيزات دوار گسترده ترين سامانه ها را در صنايع به خصوص در نفت و نيرو ايفا مي كند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ حسن رحيم زاده در سومين كنفرانس تجهيزات دوار گفت: تامين تجهيزات دوار يكي از پر دغدغه ترين موضوعات تصميم سازان و تصميم گيران است و بخش عمده اي از سرمايه هاي فكري و مادي را در طراحي، نصب و بهره برداري بكار گرفته است.

وي افزود: شالوده اين كنفرانس با هدف ايجاد بستري براي هم انديشي و همكاري متخصصين و پژوهشگران پايه گذاري شده است.

اين مقام مسئول با اشاره به كنفرانس هاي اول و دوم تجهيزات دوار تصريح كرد: در اين دو كنفرانس شاهد مشاركت تمامي گروه هاي ذيربط در ارسال مقالات، ايراد سخنراني و ارائه سمينار مورد ارزيابي كارشناسان از جنبه هاي گوناگون هستيم.

رحيم زاده اضافه كرد: در سومين كنفرانس تجهيزات دوار مجموعه اي از 54 مقاله فني و تخصصي، 33 مقاله پوستر و 24 سخنراني توسط مديران و اساتيد و 6 سمينار آموزشي همزمان برگزار مي شود كه همگي در 5 سالن به تفكيك تجهيزات دوار كه عامل توربين، پمپ، كمپرسور، موتور، ژنراتور، فن و دمنده است، ارائه مي شود.

وي خاطرنشان كرد: تبديل اين كنفرانس به محفل دست اندركاران حوزه تجهيزات دوار مي تواند راهگشاي بهبود فرآيندها و عملكرد سازندگان و بهره برداران و كليه شئون اجرايي شود؛ لذا جديت، پشتكار و دقت در بكارگيري موارد طرح شده در كنفرانس از سوي سازمان هاي ذيربط باعث رشد بناي اين زمينه راهبردي شده و مسير سال هاي آتي را در جهت اعتلاي صنايع هموارتر خواهد كرد./ق2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار