سردار ذوالقدر:

بسیجیان باید یار و مددکار روحانیت باشند

جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: در روند مقابله با تهاجمات فرهنگی، بسیج و بسیجیان باید یار و مددکار روحانیت باشند، کما اینکه در تمامی صحنه‌های انقلاب نیز اینگونه بوده است.

به گزارش حوزه دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران، سومین نشست بسیجیان ناحیه مقاومت شهید مطهری با حضور سردار ذوالقدر جانشین سپاه تهران بزرگ، سردار شعبانی جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) و جمعی از فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های تابعه با هدف تبیین اهداف نظام اسلامی و نزدیکی بیشتر با ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌ها و جامعه بسیجیان برگزار شد.

در این مراسم سردار ذوالقدر شاکله نظام و انقلاب را یک انقلاب معنوی و برخاسته از مساجد و منابر علمایی دانست که در زمان طاغوت با روشنگری‌های خود ملت ایران را آگاه کردند و افزود:‌ همانگونه که در ایام انقلاب و به ثمر رسیدن این نهضت، روحانیت نقش اساسی داشته‌اند، در زمان حاضر نیز که دشمن هجمه‌های فرهنگی و اخلاقی خود را بیشتر کرده، این احساس وظیفه در روحانیت معظم و ولایی بیشتر شده و در این روند مقابله با تهاجمات فرهنگی، بسیج و بسیجیان باید یار و مددکار روحانیت باشند. کما اینکه در تمامی صحنه‌های انقلاب نیز اینگونه بوده است.

در این مراسم همچنین سردار شعبانی طی سخنانی با بیان اینکه در عرصه‌های جنگ نرم آگاهی و شناخت ابزار و توطئه‌های دشمن در این عرصه از مقدمات و اصول اولیه جنگ نرم و سایبری محسوب می‌شود، گفت: بنابراین باید در منابر و فضاهای گفت‌وگویی که برای روحانیت به وجود می‌آید، نسل جوان و والدین آنها را با این ابزار و هجمه‌های فرهنگی و اخلاقی بیشتر آشنا کرد تا آسیب کمتری متوجه انقلاب شود.

بنابر این گزارش بسیج خواهران ناحیه مقاومت شهید مطهری تهران بزرگ نیز در دیدار با آیت‌الله خوشوقت از اساتید حوزه و دانشگاه از بیانات و نکات اخلاقی وی در خصوص تقوی، ‌رعایت دستورات الهی و ترک محرمات بهره‌مند شده و آیت‌الله خوشوقت نیز بر لزوم قدردانی از نعمت انقلاب و پیروی از ولایت و مقام معظم رهبری تاکید کرد./ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار