دیوان عدالت ادرای شاخصی برای سلامت دستگاه هاست .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران گرگان ، ، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری پیش از ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری استان گلستان در سال 90 گفت: دیوان عدالت اداری هم تشخیص سلامت ادارات و هم تشخیص میزان تقید ادارات به خدمت رسانی و تقید به قانون را برعهده دارد.

وی با اعلام خبر افتتاح دومین دفتر دیوان عدالت استانی در گلستان افزود: این نهاد برخواسته از متن نظام است، دیوان عدالت اداری بصورت متمرکز در تهران است و دفاتر استانی جهت تسریع امور افتتاح می شود.

منتظری ادامه داد: دیوان شاخص خوبی برای مدیران ادارات است و آنها باید بدانند که مسئولیت یک امانت است که بر عهده آنها نهاده شده است.

وی اضافه کرد: نباید به این مسئولیت ها به عنوان منبع درآمد نگاه کرد بلکه باید این امانت را به خوبی پاسداری کنیم و همه ما باید این مهم را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

منتظری تاکید کرد: نباید پست را به صورت طعمه ای نگاه کرد که از آن بهره برداری می کنیم بلکه باید از این امانت که میراث خون شهدا در دنیای زر و زور و تزویر است به دقت مراقبت کرد.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران تنها یک مدیر کشوری نیست بلکه یک مسئولیت جهانی است چرا که این نظام در سطح منطقه و در سطوح بین المللی تبدیل به یک الگو شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.