امام جمعه نورآباد با اشاره به برگزاری انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان منتخب باید پیگیر رفع مشکلات مردم باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از لرستان؛، حجت الاسلام محمد تقی صرفی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه نورآباد با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: شهدا همواره زنده‌ بوده‌ و در پیشگاه‌ خداوند روزی‌ می‌خورند و شاهد اعمال‌ امت‌ هستند.

وی با تاکید بر اینکه شهادت‌ آرزوی‌ مردان‌ و زنان‌ مومن‌ است، بیان داشت: شهادت‌ باعث‌ زنده‌ بودن‌ دین‌ است‌ و تاکنون‌ اگر از دین‌ و اسلام‌ نامی‌ باقی‌ مانده‌ و این‌ چنین‌ در حال‌ گسترش‌ است‌ مرهون‌ قلم ‌دانشمندان‌ و خون‌ شهیدان‌ است‌.

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه انقلاب‌ اسلامی ایران‌ نیز با خون‌ هزاران‌ شهید به‌ پیروزی‌ رسید، ادامه داد: در راه‌ تداوم‌ این انقلاب نیز چه‌ در دفاع‌ مقدس‌ و چه‌ در سنگرهای‌ دیگر شهدای‌ بزرگواری‌ تقدیم‌ شده‌ است‌.

حجت الاسلام صرفی پور همچنین به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت ایران از این امتحان الهی نیز سربلند بیرون آمد و حال نوبت نمایندگان است که پیگیر رفع محرومیتهای لرستان از جمله شهرستان دلفان باشند.

وی ادامه داد: ما از مجلس نهم می خواهیم با جدیت و تلاش به دنبال رفع مشکلات مردم خوب و همیشه در صحنه ایران اسلامی باشند و به مطالبات مردم توجه کرده و مردم را از خود راضی کنند./س


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.