فرماندار شهرستان سلماس گفت: كاروان های راهیان نور هجمه های فرهنگی دشمن را خنثی می كند.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران، مرتضی نظری در جلسه ستاد كاروان راهیان نور این شهرستان كه در محل سالن جلسات فرمانداری سلماس برگزار شده بود افزود: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای مرور اندیشهها و خاطرات شهدا و دلاور مردانی است كه در جهبه های حق علیه باطل حماسه های جاوید آفریده اند.

وی اضافه كرد : امسال این شهرستان افتخار را دارد تا 400 نفر از مردان و زنان علاقمند را در سه مرحله به مناطق عملیاتی جنوب كشور اعزام می كند و بیشتر این اعزامها هم در اسفندماه امسال و فروردین ماه 1391 انجام میگیرد.

فرماندار سلماس اظهار كرد: شهدا الگو و اسطوره‏های ایران اسلامی هستند كه با اهدای بهترین سرمایه خود، عزت و عظمت را به ایران اسلامی بخشیدند و آسایش و امنیتی كه امروز مردم جامعه ما دارند حاصل خون شهدای ماست.

وی یادآور شد : به بركت خون شهداء امروز نظام و انقلاب اسلامی همچنان با اقتدار و با عزت رو به رشد است و ما باید رهرو راه شهدا باشیم تا بتوانیم حداقل دِین خود را به آنان ادا كنیم.

نظری گفت : حفظ ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر همواره باید در اولویت مسائل قرار گیرد.

وی افزود : امروز هجمه های فرهنگی خطرناك‌‏ترین تیری است كه هویت اسلامی و دینی ما را نشانه گرفته است و همه باید در مقابل آن آگاه و هوشیار باشیم و به درستی عمل كنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.