همزمان با فرارسیدن سال جدید و توزیع 3 هزار جلد کتاب، 10 هزار نفر در کانون های فرهنگی هنری مساجد نیشابور فعالیت می کنند.

به گزارش گروه استانهاي

باشگاه خبرنگاران

، سيداحمد قلندري سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامي نيشابور با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در راستاي توسعه فرهنگ كتاب و كتابخواني در سطح جامعه و تقويت بيش از پيش کانونهای فرهنگی هنری مساجد و ارائه كتابهاي تازه منتشره در حوزه نشر كه توسط ستاد عالي كانون هاي فرهنگی هنری مساجد وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي خريداري مي‌گردد، اين كتابها در اواخر سال 1390 در سطح شهرستان نيشابور توزيع می گردد.

قلندري عنوان داشت: نیشابور با داشتن تعداد 102 کانون فرهنگی هنری مساجد پس از مشهد بیشترین کانون فرهنگی هنری مساجد را در استان خراسان رضوی داراست که بیش از ده هزار عضو فعال در این مراکز وجود دارند.

وي گفت: توزيع 113 كارتن كتاب حاوي3000 جلد كتاب با موضوعات : کلیات، فلسفه، روانشناسی، دین، علوم اجتماعی، علوم خالص، علوم عملی، هنر و سرگرمی، ادبیات، تاریخ و جغرافیا و كمك درسي بخشی از نياز کانونهای فرهنگی هنری مساجد برآورده كرده است و ما اميدواريم باارائه سهميه بيشتر بتوانيم در سال آينده به همه متقاضيان كتاب و نرم افزار رايانه اي ارائه نمائيم .

وی تصریح کرد: ما از همه جوانان و علاقه مندان دعوت می کنیم به مساجد مراجعه و در کانونهای فرهنگی هنری مساجد وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ثبت نام نموده تا بتوانند از امکانات مختلف مذهبی، فرهنگی و آموزشی این مراکز استفاده نمایند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.