فراخوان جشنواره عکس "بوی عیدی" به مناسبت عید نوروز از سوی شركت فرهنگ فيلم تهران منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرکت فرهنگ فیلم تهران به مناسبت فرارسیدن سال نو در نظر دارد جشنواره عکس "بوی عیدی" را با هدف به ثبت رساندن جلوه ها و تصاویری از آئین و رسوم نوروز برگزار نماید.

این گزارش می افزاید: حضور در این جشنواره برای عکاسان و علاقمندان آزاد خواهد بود و هر عکاس می‌تواند حداکثر 5 قطعه عکس به صورت رنگی یا سیاه و سفید به دبیرخانه این جشنواره ارسال نماید.

در این فراخوان آمده است: آثار ارسالی دیجیتال می‌بایست بر روی CD یا DVD، در فرمت JPG ، با رزولوشن معادل ۳۰۰ DPI که قابلیت چاپ در ابعاد 70×50 یا بیشتر را داشته باشند ذخیره شده باشند. همچنین آثار آنالوگ نیز باید اسکن شده و براساس شرایط اعلام شده به صورت فایل دیجیتال ارسال شوند.

تکنیک اجرای عکس‌های ارسالی آزاد و عکس‌ها می بایست مستند بوده و پردازش تصاویر نباید خدشه‌ای در رویکرد اسنادی تصاویر وارد نماید.

داوری آثار نیز از 1 لغایت 5 اردیبهشت ۱۳۹1 معین شده و مراسم اختتاميه و اهداي جوايز اين جشنوراه خرداد ماه سال 91 در نگارخانه ایوان برگزار و 40عکس‌ برگزيده به مدت يک هفته در همين مجموعه به نمايش در خواهد آمد.

این گزارش حاکیست، به نفرات اول تا سوم برگزیده شده نیز به ترتیب مبلغ پانزده، ده و پنج میلیون ریال جایزه نقدی یا تجهیزات عکاسی اهدا خواهد شد.

علاقمندان می توانند آثار خود را تا 31 فروردین ماه سال آینده به دبیرخانه جشنواره عکس "بوی عیدی" به آدرس تهران، بزرگراه آفریقا نرسیده به چهارراه حقانی کوچه کمان شماره 25 طبقه اول ارسال نمایند.

اضافه می نماید شرکت کنندگان جهت حضور در جشنواره باید فرم شرکت در جشنواره را از سایت www.farhangfilm.com دریافت و پس از تکمیل به همراه آثار و مدارک لازم برای دبیرخانه ارسال نمایند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88665525-88665526 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است این شرکت پیش از این نیز سه نمایشگاه گروهی عکس را با حضور چهل عكاس در نگارخانه ایوان برپا کرده بود./ي2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار