عضو شوراي شهر تهران گفت:‌ اميدوارم بعد از انتخابات همه با هم رفاقت داشته باشند و ماهيت رقابتي انتخابات فقط تا زمان انتخاب كانديداها حاكم باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، حسن بيادي عضو شوراي شهر تهران در حاشيه نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در جمع خبرنگاران با توصيه به جبهه ها و كانديداهايي كه در انتخابات پيروز نمي‌شوند گفت:‌ انتخابات خاصيت رقابتي دارد و بايد با رقابت همراه باشد و در غير اين صورت شور و حالي ندارد.

وي با بيان اينكه در كشور ما كه كشور مردم‌سالاري است و از نوع مردم سالاري ديني است مردم نقش مستقيم در انتخابات دارند ادامه داد: بنابراين خوب است كه همه با هم رقابت كنند اما بعد از انتخابات بايد با هم رفاقت كنيم و اين هم يكي از مسائل اخلاقي است كه بايد رعايت شود و بعد از انتخابات همه بايد به آنهايي كه پيروز مي‌شوند كمك كنيم تا مجلس موفقي داشته باشيم.

وي همچنين در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاري كه درباره روح انتخاباتي حاكم در كشور گفت:‌ به نظر من در همه استان‌ها روح انتخابات و شورو حال آن حاكم بوده است و به نظر من اگر نقصي در انتخابات وجود دارد به دليل نقص عمكلرد دستگاه‌هاي اجرايي است.

بيادي در پايان گفت:‌انشاء الله مجلس نهم مجلسي باشد كه نه فقط تعداد جلسات آن زياد است بلكه تعداد قوانين ماندگار آن بالا باشد.

/ع2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار