فعال بحريني از ارائه اسناد جنايات آل خليفه در کنفرانس حمايت از بحرين در تونس خبر داد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، "حسین یوسف" در مصاحبه با این شبکه خبری، با تاکید بر اینکه مردم آزاده تونس از انقلاب بحرین حمایت می کنند، گفت: این کنفرانس که در روزهای آتی در تونس برگزار می شود، از موارد نقض هولناک حقوق بشر در بحرین، و تصاویر روزهای سیاه مردم در سایه پادشاهی آل‌خلیفه، پرده برخواهد داشت.

وی افزود: وزیر خارجه بحرین در کنفرانس موسوم به دوستان سوریه در تونس تلاش کرد آل‌خلیفه را حامی انقلاب‌های مردمی منطقه نشان دهد، اما در برنامه ای که برای دیدار وی با وبلاگ نویسان تونسی سازماندهی شده بود، اکثر وبلاگ نویسان آزاده تونسی، از دیدار با وی خودداری کردند.

حسین یوسف درباره اقدامات وزارتخانه‌های بحرین، از جمله وزارت آموزش و پرورش علیه کارمندان شیعه، گفت: وزیر آموزش و پرورش و همکاران او برای اثبات وفاداری به رژیم، بحرانی فرقه ای را براه انداخته اند؛ این وزارتخانه نظامی شده و تبعیض فرقه ای را در ماموریتها، بازجویی ها، تحقیقات و انتصابات اعمال کرده است.

حسین یوسف درباره اظهارات فاطمه البلوشی وزیر حقوق بشر و توسعه اجتماعی بحرین که از اوضاع حقوق بشر این کشور تمجید کرده است، گفت: این اظهارات در حالی صورت می گیرد که سازمانهای حقوق بشر حتی اجازه فعالیت مستقیم در بحرین را ندارند؛ این وزیر حتی اظهارات ناوی پیلای کمیساریای عالی حقوق بشر را تکذیب کرده است./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار