برنامه زنده "مشق عشق" به تهيه كنندگي "مجيد قره گزلو" با ساختاري متفاوت براي زوج هاي جوان در سال 91 روي آنتن شبكه آموزش مي‌رود.

مجيد قره گزلو ،تهيه كننده برنامه "مشق عشق" در گفتگو با خبرنگار بخش راديو تلوزيون باشگاه خبرنگاران گفت:محوريت برنامه "مشق عشق" برپايه عشق و چگونگي به وجود آمدن عشق است و در آن سعي مي‌شود با زباني ساده براي مخاطب پديده عشق تجزيه و تحليل شده تا به موضوع بهبود و تحكيم روابط خانواده همچنين آسيبها ي رفتاري و چگونگي رويارويي با آن ها پرداخته شود.

وي افزود:در اين برنامه سعي مي‌شود با بيان نظرات مختلف عشق از جنبه هاي مختلف مذهبي و روانشناسي به مخاطبان معرفي شود و در واقع هدف اصلي برنامه ارائه اطلاعاتي است كه موجب بهبود تحكيم نهاد خانواده مي شود.

وي هدف از اجراي اين برنامه زنده را ارائه راهكارهاي مناسب به جوانان عنوان مي‌كند و مي‌‌گويد:بسياري از جوانان امروز در روابط عاطفي خود به بيراهه مي‌روند و لازم است در اين زمينه راهنمايي شوند.اين برنامه سعي دارد با بيان مباحثي درباره عشق ديدگاه جامعه را نسبت به اين مقوله روشن كند.

قره گزلو بيان كرد:در سال آينده برنامه "مشق عشق" به سراغ موضوعات جديد و خطوط قرمزي كه زوج هاي جوان و خانواده ها درگير هستند مي‌رود،مباحث و گفتگوها با كارشناسان مختلف در حوزه هاي مرتبط روان شناسي،جامعه شناسي و .. مطرح مي‌كند .

وي در پاسخ به اين سوال كه خط قرمزها چطور مطرح مي‌شود تا قبح آنها نريزد،گفت:مطرح كردن خط قرمزها در اينگونه برنامه ها به سياست برنامه سازان آن بازمي‌گردد و از آنجا كه مسئولان اين برنامه،مسابقه همكاري طولاني مدت را با سازمان صدا و سيما داشته اند كاملا بر ضوابط پخش اشراف دارند و به طور يقين با كمرنگ كردن حساسيت ها مي‌توانند خط قرمزها را درست بيان كنند.

تهيه كننده برنامه "مشق عشق" همچنني به اضافه شدن آيتم هاي جديد برنامه اشاره كرد و افزود:آيتم زوج خوشبخت در سال آينده ادامه پيدا مي‌كند.

وي تصريح كرد:برنامه "مشق عشق" در ايام نوروز از شبكه آموزش پخش نخواهد شد و زمان پخش اولين برنامه در سال آينده جمعه 18 فروردين 91 است.

گفتني است؛ برنامه زنده "مشق عشق" جمعه ها ساعت 18 تا 20 از اين شبكه پخش مي‌شود./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار